تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۷۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آستانه ایام نوروز؛
یک جایگاه CNG در خرمشهر افتتاح می‌شود
مسئول شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی خرمشهر از راه اندازی یک جایگاه CNG درآستانه نوروز ۹۵ در این شهرستان خبر داد
مسئول شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی خرمشهر از راه اندازی یک جایگاه CNG درآستانه نوروز ۹۵ در این شهرستان خبر داد.

میثم شاکری عصر روز شنبه در جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی خرمشهر با اشاره به عدم فعالیت جایگاه های CNG در این شهر از راه اندازی یک جایگاه CNG با همکاری شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی و بخش خصوصی در خرمشهر خبر داد.

وی همچنین از افزودن یک جایگاه دیگر عرضه بنزین سوپر در خرمشهر خبر داد که با افزوده شدن این جایگاه، شمار جایگاه های عرضه بنزین سوپر در این شهر به دو جایگاه خواهد رسید.

مسئول شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی خرمشهر، راه اندازی گشت نوروزی و کنترل جایگاه ها به صورت مستمر را از دیگر برنامه های این شرکت در ایام نوروز برشمرد.

وی همچنین از تامین سوخت شناورها به عنوان دیگر مسئولیت شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی یاد کرد و افزود: امسال سوخت شناورهایی که امر جابه جایی مسافران را انجام می دهند به صورت یارانه ای تامین خواهد شد.

شاکری در ادامه آسفالت معابر منتهی به جایگاه های سوخت و ترافیک ایجاد شده در مسیرهای منتهی به این جایگاه را از عمده ترین مشکلات هر ساله دانست و خواستار پیگیری امر توسط دستگاه های مربوطه شد.

مسئول شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی خرمشهر همچنین ممانعت نیروهای انتظامی از تردد نفت کش ها در ایام نوروز را دیگر مشکل هر ساله خواند و با تاکید بر نیاز به تامین سوخت جایگاه های سوخت شهرستان از نیروی انتظامی خواست از تردد نفت کش های حامل سوخت ممانعت نکرده و یا آنها را جریمه نکند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار