تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۷۷۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خبر داد:
تأمین نیاز کاروان‌های راهیان‌نور از بازارهای آبادان و خرمشهر
همه دستگاه‌ها موظف هستند که زمینه اشتغال و معشیت مردم را از ظرفیت حضور گردشگران فراهم کنند و بنا بر اعلام قبلی امسال راهیان‌نور تمام نیازهای خود را از بازارهای آبادان و خرمشهر تهیه خواهند کرد
فرماندار خرمشهر گفت: همه دستگاه‌ها موظف هستند که زمینه اشتغال و معشیت مردم را از ظرفیت حضور گردشگران فراهم کنند و بنا بر اعلام قبلی امسال راهیان‌نور تمام نیازهای خود را از بازارهای آبادان و خرمشهر تهیه خواهند کرد.

ولی‌الله حیاتی در جلسه تسهیل سفرهای نوروزی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال 100 هزار نفر از مسافران نوروزی میهمان خرمشهر باشند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای سکونت مسافران نوروزی گفت: علاوه بر اسکان موجود در آموزش و پرورش، از ظرفیت‌های راهیان‌نور، برای اسکان مسافران نوروزی استفاده می‌شود.

فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: آموزش و پرورش باید با بهره‌گیری از سازمان منطقه آزاد اروند، برای افزایش محل اسکان‌های خود اقدام کند.

وی گفت: خوشبختانه امسال سازمان منطقه آزاد اروند برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده است. ولی لازم است که تمام دستگاه‌ها از فرصت پیش آمده ‌‌نهایت استفاده را ببرند و برنامه‌های خود را برای تحلیل و بررسی به این سازمان بفرستند تا با تامین اعتبار، میزبانی خوبی از میهمانان نوروزی به عمل آوریم.

حیاتی در خصوص جاذبه‌های گردشگری این شهر خاطرنشان کرد: ساحل رودخانه کارون و اروند از جاذبه‌های مهم این شهر به شمار می‌آید و باید با برنامه‌ریزی زمینه استفاده از ظرفیت رودخانه کارون و امکان راه‌اندازی گشت دریایی برای مسافران فراهم شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها موظف هستند که زمینه اشتغال و معیشت مردم را از ظرفیت حضور گردشگران فراهم کنند و بنا بر اعلام قبلی امسال راهیان‌نور تمام نیازهای خود را از بازارهای آبادان و خرمشهر تهیه خواهند کرد.

فرماندار ویژه خرمشهر یکی از راه‌های توسعه را ایجاد بازارچه‌های سوغاتی و صنایع‌دستی دانست و گفت: شهرداری خرمشهر احداث بازار شب در بلوار ساحلی را شروع کرده و سازمان راهیان‌نور در حال آماده‌سازی یک بازارچه در کنار اردوگاه شهید باکری است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار