تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۴۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردارشادگان تاکید کرد:
لزوم ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی در شادگان
شهردارشادگان بر لزوم ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی در شادگان تاکید کرد
خوزنیوز: شهردارشادگان بر لزوم ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی در شادگان تاکید کرد.
 
به گزارش خوزنیوز؛ حسن مزبانی پور در جلسه ستاد سفرهای نوروزی این شهرستان اظهارکرد: با نزدیک شدن به پایان سال فعالیت واحدهای مختلف شهرداری شادگان جهت آماده سازی شهر بیش از پیش شده است.

وی به برنامه ریزی های ستاد استقبال از میهمانان نوروزی شهرداری شادگان اشاره کرد و گفت: در این ایام در حوزه فضای سبز، شهرداری با گل کاری سطح شهر و میادین و پارکها، چمن کاری ، کاشت درخت و نیز چمن زنی و هرس درختان کلیه بوستان های شهر آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی گردیده است.

شهردارشادگان درادامه افزود: درحوزه خدمات شهری و زیبا سازی نیز شهرداری شادگان با آماده سازی شهر، نصب پرچم و بنر، شستشوی تابلوها، رنگ آمیزی جداول ، آماده سازی چراغ های راهنمایی و بهسازی حاشیه بلوار جمهوری اسلامی آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی می باشد.

وی اظهارداشت: با همدلی و همکاری شورای اسلامی شهر وسایر ادارات شهرستان بتوان امکانات مناسبی جهت فراهم آوردن رفاه ورضایت عمومی ایجاد کرده تا هموطنانی که به شهر شادگان سفر می کنند لحظات خوشی را در ایام نوروز بگذرانند.

مزبانی پور درپایان گفت: تمامی امکانات و پتانسیل‌ های موجود برای ارائه خدمات قابل قبول به مسافران نوروزی در شهر شادگان آماده شده است.
:
:
:
آخرین اخبار