تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۷۱۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتیجه قطعی شمارش آرا؛
اعلام نتایج قطعی انتخابات در آبادان تا ساعاتی دیگر
فرماندار ویژه آبادان از اعلام نتایج قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعاتی دیگر خبر داد
فرماندار ویژه آبادان از اعلام نتایج قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعاتی دیگر خبر داد.

عزیزالله شهبازی امروز اظهار کرد: کار اخذ رأی در شعب 134 گانه آبادان که 14 صندوق از آن سیار و باقی ثابت بود بر اساس اعلام وزارت کشور، در ساعت 22 شب گذشته به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه شب گذشته و در ساعت پایانی رأی‌گیری افراد رای دهنده به داخل حوزه‌های اخذ منتقل شدند و درب‌ها رأس ساعت 22 به‌موجب قانون بسته شد تصریح کرد: به همکاران در تمام شعب نیز اعلام کردیم تلاش شود که هیچ‌کس پشت درب شعب نماند و آرا مردم گرفته شود.

فرماندار ویژه آبادان افزود: کار شمارش آرا تا این لحظه ادامه دارد و حدود 80 درصد از صندوق‌ها به این فرمانداری تحویل داده شده است.

وی عنوان کرد: به موجب قانون ابتدا صندوق مربوط به مجلس خبرگان باید شمارش شود و سپس صندوق‌های مربوط به مجلس شورای اسلامی مورد شمارش قرار خواهد گرفت.

معاون استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد تا ساعاتی دیگر نتایج قطعی انتخابات در شهرستان آبادان اعلام شده و ادامه داد: آنچه که تاکنون مشخص شده این است که مشارکت مردم در حد مطلوب بوده و امیدواریم با حجم کار موجود، آرا هرچه سریع‌تر شمرده و سریعاً نتایج قرائت شود.

این مسئول ادامه داد: هنوز آمار دقیقی از مشارکت مردم در دست نیست و به‌محض اینکه سامانه وزارت کشور این اجازه را به ما بدهد که بتوانیم میزان مشارکت مردم در شهرستان را مشاهده کنیم، آن را اعلام خواهیم کرد.

شهبازی تأکید کرد: آنچه که در سابقه شهرستان وجود دارد، حدود 12 ساعت پس از پایان کار انتخابات، نتایج مشخص خواهد شد و در این دوره نیز امیدواریم با تلاشی که همکاران ما در شعب دارند، بتوانیم طی چند ساعت آینده نتایج رسمی و قطعی را اعلام کنیم.

وی در خصوص احتمال بروز تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خاطرنشان کرد: تا این لحظه گزارشی دال بر اینکه تخلفات سازمان‌یافته‌ای در روز انتخابات رخ داده باشد به فرمانداری گزارش نشده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار