تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۱۶۹۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در اهواز شدت گرفت
با نزدیکتر شدن به پایان زمان تبلیغات تکاپوی طرفداران نامزدهای انتخاباتی در اهواز و خصوصا خیابان انقلاب این شهر شدت یافت به طوریکه ده‌ها مضیف و مبل های عربی در پیاده چیده شده و بساط چای و قهوه در آن به راه افتاد
با نزدیکتر شدن به پایان زمان تبلیغات تکاپوی طرفداران نامزدهای انتخاباتی در اهواز و خصوصا خیابان انقلاب این شهر شدت یافت به طوریکه ده‌ها مضیف و مبل های عربی در پیاده چیده شده و بساط چای و قهوه در آن به راه افتاد.

طرفداران نامزدهای انتخاباتی در این ایام در ستادهای انتخاباتی در خیابان انقلاب اهواز در فاصله های کمتر از صد متر در کنار هم جمع آمده اند و به تبلیغ برای نامزدهای خود می کنند.

برخی از کسبه های این خیابان نیز با اجاره دادن مغازه های خود به نامزدها به قیمت اجاره هر باب 150 تا 200 میلیون ریال درآمد خوبی را در این ایام کاسب شده اند.

شهروندانی که برخی برای کسب درآمد در این روزها فرصت را غنیمت شمرده و برخی به امید پیروز شدن نامزد چشم به استخدام و ترفیع رتبه و برخی به امید مشهور شدن و اندکی به امید حصول نتیجه ای خوشایند از این انتخابات و گامی در آبادانی استان برداشتن دور نامزدها را شلوغ کرده اند.

وعده ها و شعارهایی که همه حقوق شهروندی در آن لحاظ شده اما در نصب و چسباندن این شعارها روی در و دیوار و درخت و سطل زباله تنها چیزی که لحاظ نشده حقوق شهروندی است.

فاصله کم میان ستادها و سیستم های صوتی نصب شده در مغازه ها و گاراژهای 500 و 700 متری اجازه تمرکز بر یک صدای خاص در خیابان را نمی دهد و صدای نامزدها بعد از غروب روزهای پیش از انتخابات باهم آمیخته می شود.

برخی نامزد ها خود را جوان این دیار و هم درد مردم میدانند برخی احقاق حقوق بانوان را مطرح می کنند و برخی هم برنامه اقتصادی به طرفداران خود ارائه می دهند.

خودروهایی که عکس نامزدها را بر پشت شیشه خودرو چسبانده و با سرعت باور نکردنی در خیابان رژه می روند و بوق می زنند که ناگهان هواداران در یک جای شلوغ خیابان توقف می کنند و پایکوبی می کنند و با ایجاد ترافیک خیابان را می بندند که ای مردم بدانید که فلان نامزد حقوق شهروندی را تمام وکمال برای شما به ارمغان آورده است.

تا نیمه های شب وضع خیابان به همین منوال است و این رفتارهایی از هواداران پی در پی تکرار می شود و آسایش سلب شده مردم در روزهای پیش از انتخابات طبق وعده های تکراری نامزدها قرار است بازگردانده شود.

و اما صبح یکی از همین روزهای شلوغ و پرهیجان تبلیغات در خیابان انقلاب؛ گویی تندباد شدیدی آمده و همه زباله های شهر را به این خیابان کشانده است.

قالی های تا شده ستادها و پوسترهای سالم و پاره شده در گوشه گوشه خیابان و بنرها و پوسترهای جدید چسبانده شده بر روی در و دیوار و درخت، ذغال و لیوان های یک بار مصرف تنها گوشه ای از این بی نظمیهای طرفداران نامزدها است .
مرجع / ایرنا
برچسب ها: انتخابات مجلس
:
:
:
آخرین اخبار