تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
نامزدهای انتخابات از دادن وعده های غیرمنطقی پرهیز کنند
فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از دادن وعده های غیر قانونی ، غیر منطقی و خارج از وظیفه نماینده مجلس پرهیز کنند
فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از دادن وعده های غیر قانونی ، غیر منطقی و خارج از وظیفه نماینده مجلس پرهیز کنند.

رضا نجاتی پنجشنبه در نشست هماهنگی اعضای ستاد انتخابات شهرستان شوش با نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان کاندیداهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شوش افزود:تبلیغات نمایندگان و طرفداران آنها باید در چهارچوب قانون و براساس اخلاق انتخاباتی باشد.

وی گفت: انتخابات نماد وحدت ملی ، سیاسی و اجتماعی است که منجر به هم افزایی در بین اقشار مختلف مردم خواهد شد.

نجاتی گفت: ستاد انتخابات شهرستان شوش ضمن بی طرفی، به هیچ فرد یا نامزد خاصی گرایش ندارد و تنها قانون را رعایت می کند.

وی گفت:انتخابات شهرستان شوش با همکاری همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در چهارچوب قانون و به دور از هرگونه حاشیه برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات شوش گفت:نامزدها با رعایت قانون ، اخلاق و پرهیز از هرگونه تهمت به دیگر رقبا در جهت حفظ محبوبیت خود در بین مردم تلاش کنند.

وی به کاندیداهای مجلس توصیه کرد در تبلیغات ضمن معرفی خود و برنامه های پیش رو، وعده های خارج از قانون، غیر منطقی و خارج از حوزه کاری یک نماینده را به مردم ندهند و عملکرد دولت و اقدامات انجام گرفته برای مردم را زیر سئوال نبرند.

وی گفت: وعده های داده شده به مردم صادقانه و بر اساس واقعیت باشد زیرا وعده های خارج از عرف و قانون خارج از شان و شخصیت مردم است.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به برخورد با ستادهای انتخاباتی غیر مجاز از نامزدهای تایید صلاحیت شده خواست نشانی ستاد انتخاباتی و مسئول مربوطه را به فرمانداری معرفی کنند.
وی تخریب کاندیدای رقیب در فضای مجازی را قابل پیگیری دانست و گفت:هیچ فردی حق تهمت زدن به دیگران را ندارد.

وی گفت: ستاد انتخابات شهرستان شوش ضمن احترام به همه نامزدها در برابر هرگونه بی قانونی در انجام تبلیغات برخورد خواهد کرد.

شهرستان شوش با 210 هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه 1394 برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: مجلس94خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار