تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۶۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیامک نشست توجیهی نامزدهای مجلس در اهواز را لغو کرد
نشست توجیهی و هم اندیشی دست اندرکاران برگزاری انتخابات با نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز به دلیل ناهماهنگی در اطلاع رسانی لغو شد
نشست توجیهی و هم اندیشی دست اندرکاران برگزاری انتخابات با نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز به دلیل ناهماهنگی در اطلاع رسانی لغو شد.

نشست توجیهی و هم اندیشی دست اندرکاران برگزاری انتخابات با نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه قرار بود ساعت 10 صبح یکشنبه در تالار طلائیه اهواز برگزار شود.

با گذشت بیش از یک ساعت از زمان تعیین شده اما فقط تعداد انگشت شماری از دعوت شدگان حاضر شدند و در نهایت این نشست به زمان دیگری موکول شد.

علی مظفری معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز در این آیین گفت: به دلیل مشکل در ارسال پیامک به دعوت شدگان، این پیامک ها به دست نامزدها نرسیده، و ما یک ساعت پیش، از این مساله مطلع شدیم.

وی افزود: قرار بر این بود که تمام نامزدهای مجلس شورای اسلامی در این نشست حضور یابند و مسئولان قضایی و امنیتی، رئیس هیات نظارت اهواز و رئیس هیات اجرایی این شهرستان سخنرانی کنند اما این جلسه به دلیل حضور نیافتن نامزدهای مجلس دهم برگزار نمی شود و به زمان دیگری موکول می شود.

به گفته روابط عمومی فرمانداری اهواز دیروز برای تمام نامزدهای مجلس از حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه پیامک ارسال شده بود.

یکی از نامزدهای حاضر در این نشست گفت: دلیل لغو این نشست ناهماهنگی فرمانداری در دعوت از نامزدها بوده است و نیم ساعت پیش بود که پیامک دعوت را از فرمانداری دریافت کردیم.

624 نفر برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کرده که 361 نفر از نامزدها تایید صلاحیت شدند.

در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون 185 نفر نامزد شده بودند که سه نفر انصراف داده و در نهایت در شورای نگهبان 100 نفر تایید و 80 نفر رد صلاحیت شده اند.

خوزستان دارای 18 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و 14 حوزه اصلی و 13 حوزه فرعی دارد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان به صورت همزمان در هفتم اسفند برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: انتخابات مجلس
:
:
:
آخرین اخبار