تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۵۷۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت دهه فجر؛
نمایشگاه عکس انقلاب در اندیمشک افتتاح شد
به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف گرامی داشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس انقلاب در اندیمشک آغاز به‌کار کرد
به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف گرامی داشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس انقلاب در اندیمشک آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با هدف تبیین نقش مبارزات مردم در شکست طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی و حضور مردان و زنان ایران در ایجاد شور مردمی در شکست انحصار و قدرت استکبار در شبکه بهداشت و درمان اندیمشک و به مدت دو هفته آغاز به کار کرده است و تا پایان بهمن ماه پذیرای علاقه مندان است.

حضور مردم اندیمشک در ایام و بخش‌های مختلف شهری و روستایی همراه با دیگر شهرها و روستاهای ایران اسلامی اعم از مردان و شیر زنان سرزمین شور و حماسه در در راهپیمایی علیه رژیم شاهنشاه و درگیری اقشار مختلف اجتماعی با نیروهای شاهنشاه و شعارها و پوسترهای مردمی  علیه رژیم طاغوت از جمله بخش‌های این نمایشگاه است که با استقبال گسترده مردم مواجه شده است.

سخنرانی‌های مراجع  و علمای مختلف در تبیین مسیر انقلاب و روشنگری‌های سیاسی و اجتماعی در این مسیر از جمله دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

برسی مسیر و نقش بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در ایجاد شور انقلاب مردم سرای اسلامی و استمرار مسیر حق خواهی مردم ارائه تصاویر  زندگی امام خمینی در فرانسه و بازگشت معمار انقلاب اسلامی به میهن و سخنرانی تاریخی امام در بهشت زهرا از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

در دوران مبارزات مردمی علیه رژیم شاه بیش از هشت شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و با چهار شنبه سیاه خود به عنوان اولین شهری که مجسمه شاه را در ایران پایین کشید لقب گرفت.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار