تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۵۷۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز :
تقاطع غیرهمسطح جواد الائمه سال آینده افتتاح می‌شود
مشکل تقاطع غیر همسطح شریعتی نیز با همکاری دادستان حل شد و اسناد املاک و زمین های توقیف شده از سوی دادگستری در حال مبادله است و انتظار می رود که در یک فرصت کمتر از سه ماه، اسناد انعقاد قرارداد با پیمانکار امضاء شود
افتتاح پل روگذر میدان شهید قندهاری و کلنگ زنی زیرگذر میدان معلم-گرگان
شهردار کلانشهر اهواز گفت: مشکلات تقاطع غیرهمسطح شریعتی با همکاری دادگستری خوزستان حل و فصل شد.

سیدخلف موسوی اظهار داشت: در دوره‌های تصدی شهرداران قبلی به طور کلی 30 زمین فوتبال در مقیاس‌های کوچک وجود داشت که در دوره تصدی بنده و شورای چهارم کلانشهراهواز 42 زمین دیگر در مناطق حاشیه ای و محروم احداث شد.

وی با بیان اینکه الویت کاری شهرداری توجه به مناطق محروم است، افزود: در سطح کلانشهر اهواز 7 فرهنگسرا که به 6 سرای محله در مقیاس کوچکتر از فرهنگسرا و یک مجموعه فرهنگی الغدیر تقسیم میشود احداث گردیده که ‌نسبت به دوره های قبل یک تحولی اساسی در بخش ساخت فرهنگسراها و مجموعه‌های ورزشی احساس می شود.

شهردار کلانشهراهواز با اشاره به وضعیت تقاطع های غیر همسطح در سطح اهواز، گفت: تقاطع غیر همسطح چهارشیر با فرصت 36 ماهه از ابتدای سال جاری فعالیت اجرایی خود را آغاز کرده و تقاطع غیر همسطح بلوار جواد الائمه نیز بدون هیچگونه مشکلی در حال تجهیز شدن است و طبق قول های پیمانکار پروژه، در 12 فروردین ماه 1395 افتتاح‌خواهدشد.

وی افزود: مشکل تقاطع غیر همسطح شریعتی نیز با همکاری دادستان حل شد و اسناد املاک و زمین های توقیف شده از سوی دادگستری در حال مبادله است و انتظار می رود که در یک فرصت کمتر از سه ماه، اسناد انعقاد قرارداد با پیمانکار امضاء شود.

به گزارش تسنیم پیش از این دهه فجر زمان بهره برداری از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح جوادالائمه اعلام شده بود اما ظاهرا به دلیل عدم آمادگی این پروژه مجددا افتتاح آن به تعویق افتاد.

تقاطع غیر هم‌سطح شریعتی(منطقه آخر آسفالت اهواز) نیز مدت‌هااست به دلیل وجود معارض و مشکلات تملک زمین‌های اطراف آن مسکوت مانده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار