تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۹۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس آموزش‌وپرورش خرمشهر :
روند مزایده مدارس خرمشهر متوقف شد
خوشبختانه با طرح موضوع در جلسه بررسی مشکلات شهرستان که با حضور استاندار برگزار شد استاندار صراحتاً اعلام کرد که تأمین اجتماعی حق فروش این پلاک‌ها را ندارد بر این اساس روند مزایده پلاک‌های ضبط‌شده این اداره متوقف شد
رئیس آموزش‌وپرورش خرمشهر گفت: خوشبختانه با طرح موضوع در جلسه بررسی مشکلات شهرستان که با حضور استاندار برگزار شد استاندار صراحتاً اعلام کرد که تأمین اجتماعی حق فروش این پلاک‌ها را ندارد بر این اساس روند مزایده پلاک‌های ضبط‌شده این اداره متوقف شد.

عبدالحافظ عنبری اظهار داشت: در ماه‌های اخیر سازمان تأمین اجتماعی به دلیل بدهی ناشی از بیمه نیروهای حق‌التدریس آموزش‌وپرورش نسبت به ضبط و مزایده 4پلاک مدرسه اقدام کرده بود.

وی افزود: در مرحله نخست تلاش کردیم موضوع را با رایزنی و تعاملی حل کنیم، پلاک‌های بلااستفاده‌ای را با مساحت‌های قابل‌توجه به آنان پیشنهاد کردیم اما نپذیرفتند و بر فروش چند پلاک مهم در بهترین مناطق خرمشهر اصرار کردند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر، بیان کرد: این پلاک‌ها اهدایی خیرین بودند و امکان واگذاری آن‌ها وجود نداشت، واگذاری این پلاک‌ها موجب از دست رفتن انگیزه خیرین مدرسه‌ساز می‌شد.

وی افزود: خوشبختانه با طرح موضوع در جلسه بررسی مشکلات شهرستان که با حضور استاندار برگزار شد استاندار به صراحتاً اعلام کرد که تأمین اجتماعی حق فروش این پلاک‌ها را ندارد بر این اساس روند مزایده پلاک‌های ضبط‌شده این اداره متوقف شد.

عنبری در پایان تصریح کرد: پلاک‌های ضبط‌شده توسط تأمین اجتماعی صرفاً مدرسه نبودند و در میان آن دارالقرآن و زمین نیز وجود داشت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار