تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۹۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار خرمشهر خبر داد:
آغاز عملیات بهسازی پیاده‌رو بلوار ساحلی خرمشهر
بلوار ساحلی یکی از نقاط تفریحی خرمشهر و از مراکز پرتردد شهروندان بوده که متاسفانه در طی سنوات گذشته برخی از قسمت‌های پیاده‌روی آن دچار تخریب شده که هر لحظه احتمال وقوع خطرات جبران‌ناپذیر نیز وجود دارد
شهردار خرمشهر گفت: بلوار ساحلی یکی از نقاط تفریحی خرمشهر و از مراکز پرتردد شهروندان بوده که متاسفانه در طی سنوات گذشته برخی از قسمت‌های پیاده‌روی آن دچار تخریب شده که هر لحظه احتمال وقوع خطرات جبران‌ناپذیر نیز وجود دارد.

محمدعلی دوایی‌فر امروز اظهار کرد: پروژه ترمیم و بهسازی پیاده‌رو بلوار ساحلی امام(ره) با اقدامات اجرایی نظیر ترمیم و بهسازی دال بتونی جهت پیاده‌رو بلوار ساحلی ضلع شمالی با ترمیم و بهسازی دیوار بتنی به عرض 70 سانتی‌متر و ضخامت 50 متر ترمیم و نصب سنگ تیشه‌ای به ارتفاع 50 سانتی‌متر، ترمیم و نصب درپوش بتنی روی دیوار به عرض 80 سانتی‌متر و ضخامت 80 سانتی‌متر و توسط شهرداری خرمشهر آغاز شد.

شهردار خرمشهر با بیان اینکه بدون شک جاذبه‌های گردشگری زمینه را برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار فراهم می‌کند افزود: رودخانه کارون در خرمشهر با قابلیت‌های فراوان می‌بایست سبب رونق فعالیت‌های اقتصادی در این شهر شود و شهروندان  بیشترین استفاده تفریحی را از فضای رودخانه ببرند.

دوایی‌فر تصریح کرد: بلوار ساحلی امام (ره) یکی از نقاط تفریحی خرمشهر و از مراکز پرتردد شهروندان بوده که متاسفانه در طی سنوات گذشته برخی از قسمت‌های پیاده‌رو  آن دچار تخریب شده که هر لحظه احتمال وقوع خطرات جبران‌ناپذیر نیز وجود دارد.

شهردار خرمشهر اظهار داشت: مقاوم‌سازی و به‌سازی پیاده‌رو بلوار ساحلی امام (ره) یکی از خواسته‌های شهروندان خرمشهری و همچنین یکی از دغدغه‌های مدیران شهری است.

وی با ابراز خشنودی از آغاز عملیات پروژه ترمیم و بهسازی در بلوار ساحلی خرمشهر  گفت:امیدوارم پس از اتمام این پروژه، شهروندان خرمشهری با خیال آسوده مسیر پیاده‌روی بلوار ساحلی را طی کنند.

این مسئول مدت اجرای این پروژه را 90 روز برشمرد و خاطرنشان کرد: در راستای زیباسازی ساحل رودخانه کارون پروژه‌های خوبی تعریف شده است که ان‌شاالله پس از تامین اعتبار لازم اجرای این پروژه‌ها عملیاتی خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار