تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۱۴۵۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید معاون وزیر ورزش از چند پروژه ورزشی در خرمشهر
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از چندین پروژه ورزشی شهرستان خرمشهر بازدید کرد
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از چندین پروژه ورزشی شهرستان خرمشهر بازدید کرد.

هاشمی (معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان)، فیاض (مدیرکل دفتر طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان)، مانگشتی (مدیرکل خدمات و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان) و کوهی (مشاور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان) در این بازدیدها که صبح امروز (سه‌شنبه) انجام شد، حضور داشتند.

همچنین کیانی‌زاده (مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان)، نصیری (معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان) و دارابی (معاون عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان) در این بازدید، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان را همراهی کردند.

معاون وزیر امروز از سالن حجاب خرمشهر، استادیوم 15 هزار نفری اروندان، استخر جهان‌آرا خرمشهر، سالن خلیج‌فارس خرمشهر و مجموعه ورزشی روستای پل جدید بازدید کرد.

سیدمناف هاشمی در حاشیه بازدید از این پروژه‌ها، اظهارکرد: در پی این هستیم تا بودجه ورزشی شهرستان خرمشهر را به بودجه استاندارد برسانیم.

وی افزود: چند مجموعه ورزشی در حال ساخت در خرمشهر وجود دارد که نزدیک به بهره‌برداری هستند و چند پروژه ورزشی دیگر نیز تا چند ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدواریم مسوولان تلاش کنند تا مجموعه ورزشی پل جدید نیز تا پایان شهریورماه سال 95 به بهره‌برداری برسد.

هاشمی در ادامه بازدیدهای خود از چندین پروژه ورزشی در اهواز نیز بازدید خواهد کرد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار