تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۴۰۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرمشهر برای بازدید کاروان‌های راهیان نور آماده می‌شود
شهردار خرمشهر با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌ها در ماه‌های پایانی سال، از برنامه‌ریزی جهت برپایی بازارچه‌های محلی در مسیر کاروان‌ها خبر داد
خرمشهر برای بازدید کاروان‌های راهیان نور آماده می‌شودشهردار خرمشهر با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌ها در ماه‌های پایانی سال، از برنامه‌ریزی جهت برپایی بازارچه‌های محلی در مسیر کاروان‌ها خبر داد.

محمدعلی دوایی‌فر اظهار کرد: با توجه به نزدیکی سفر کاروان‌های راهیان نور به خوزستان، در حال آماده‌سازی شهر خرمشهر جهت میزبانی از کاروان‌ها هستیم. در این راستا تلاش می‌کنیم در صورت موافقت سپاه پاسداران، بازارچه‌های فروش صنایع دستی و تولیدات محلی در سطح شهر و محل یادمان‌ها برپا شود.

وی ادامه داد: ایجاد بازارچه‌ها در سطح شهر و محل یادمان‌ها هر چند از سوی شهرداری انجام خواهد شد ولی در جهت ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای جوانان جویای کار خرمشهری است.

دوایی‌فر با اشاره به بازدیدهای کاروان‌های راهیان نور در شهر خرمشهر گفت: معمولا مبدا و مقصد محل‌های توقف و خوابگاه‌ها و کاروان‌ها از قبل تعریف و برنامه‌ریزی شده است؛ ولی شهرداری خرمشهر نیز در سطح شهر و محل‌های مورد بازدید فضاسازی‌هایی را انجام داده است.

شهردار خرمشهر عنوان کرد: رسیدگی به ساحل رودخانه در مسیر شهر خرمشهر و برنامه‌ریزی برای گروه‌های ساحلی و قایقرانی بر روی شط در حال انجام است. برپایی ایستگاه‌های صلواتی، بهسازی پارک‌ها و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای رفت و آمد کاروان‌ها نیز از دیگر اقدامات در زمینه سفر کاروان‌های راهیان نور خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار