تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۱۳۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاجتی: فكر غلبه بر ملتی كه تبعیت از سیره و مكتب امام حسین(ع) دارد باطل است
امام جمعه موقت اهواز تهدیدهای اخیر مستكبران علیه ایران اسلامی را بی اساس و دروغین خواند و گفت: حتی فكر غلبه بر ملتی كه تبعیت از سیره و مكتب و سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دارد و نسبت به آن حضرت عشق می ورزد ،باطل است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'میر احمدرضا حاجتی' در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز افزود: همچنین این ملت تابع ولی فقیه بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در صورت هرگونه تحرك دشمنان، پاسخی دندان شكن خواهد داد.

وی خطاب به دشمنان انقلاب و در راس آنها، آمریكا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس هشدار داد: ملت ایران همچون همیشه در صحنه حضور دارد و با تجربیات گرانقدری كه در دوران دفاع مقدس كسب نموده، از آمادگی كامل برای دفاع از مرز و بوم خود و كیان اسلامی برخوردار می باشد.

حجت الاسلام حاجتی اظهار داشت: این ملت همان ملتی است كه یكهزار و 400 سال در حسرت شهادت در راه سرور و مقتدای خود، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به سر می برد و شهادت را فیض الهی می داند.

وی در ادامه با تقبیح و پوشالی خواندن تهدید و تحریم های مستكبران علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: به حمد الهی استكبار جهانی در زمان حاضر منكوب و نگران شده و صدای ظلم ستیزی را كه بیش از سه دهه از گلوی ملت انقلابی ایران بیرون می آمد، امروز از زبان دیگر ملت های آزاده جهان به ویژه در منطقه می شنود.

امام جمعه موقت اهواز افزود: حال و هوای مسلمین جهان تغییر یافته و حتی در كشورهایی نظیر عربستان نیز ندای اسلام خواهی و ظلم ستیزی، همنوا با مردم یمن و بحرین به گوش می رسد.

حجت الاسلام حاجتی گفت: از سویی تحركات اسلامی یكی پس از دیگری در حال به ثمر نشستن است و اسلام گراها در مصر و لیبی به قدرت رسیده اند زمینه هراس و غافلگیری دشمنان اسلام را فراهم نموده است.

وی تصریح كرد: قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی جمهوری اسلامی ایران نیز، به عنوان محور و الگوی این موج بیداری و اسلام خواهی روز به روز فزونی می یابد به نحوی كه نیروی دریایی سرافراز كشورمان كیلومترها آن سوی مرز و در آب های دریای مدیترانه لنگر می اندازد و قدرت نمایی می كند.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از خطبه ها تبعیت محض از ولی فقیه، با رعایت شرط همگامی را از سوی ملت، خواستار شد.

حجت الاسلام حاجتی افزود: امروز دشمنان به دنبال ایجاد فاصله میان ملت و رهبری هستند و این همان فتنه، همان دسیسه تاریخی است كه زمینه را برای وقایعی نظیر واقعه جانسوز عاشورا، فراهم نمود.

وی تاكید كرد: دسیسه جدایی مردم از رهبری كه در قالب شبكه های ماهواره ای ترویج و القا می شود، صدای آشنایی است كه روزگاری از گلوی یزید بیرون می آمد و اكنون پس از قرن ها بار دیگر از زبان مستكبران اسلام ستیز، از جمله روباه پیر سیاست، انگلیس شنیده می شود.

حجت الاسلام حاجتی خاطرنشان كرد: در تبعیت از ولی امر مسلمین، تنها اتكا به گفتار نیز كفایت نمی كند و این تبعیت باید عملی و آغشته به تقوا باشد.

پیش از ایراد خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز، ناخدا 'نادر احمودی'، از افسران و كارشناسان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، به بیان گزارشی از عملكرد این نیروی نظامی به مناسبت 7 آذر، روز نیروی دریایی ارتش پرداخت.
:
:
:
آخرین اخبار