تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۶۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار خرمشهر خبر داد:
آغاز عملیات اجرایی احداث بازار شب خرمشهر
شهردار خرمشهر از آغاز عملیات اجرایی احداث بازار شب در این شهرستان خبر داد
شهردار خرمشهر از آغاز عملیات اجرایی احداث بازار شب در این شهرستان خبر داد.

محمدعلی دوایی‌فر امروز با اعلام خبر آغاز عملیات اجرای احداث بازار شب در این شهرستان، اظهار کرد: در این بازار 100 غرفه هر کدام به مساحت 9 متر پیش‌بینی شده است که قرار است این غرفه‌ها  به متقاضیان کسب و کار در بازار شب واگذار شود.

وی ادامه داد: جلوه‌های بصری جدید در بازارها اگر چه تغییری در نوع کاربری ایجاد نمی‌کند، اما احداث بازارهای جدید علاوه بر برطرف نمودن نیاز شهروندان می‌تواند مکانی جهت تفریح به‌شمار رود.

شهردار خرمشهر تصریح کرد: احداث بازار شب در خرمشهر اقدامی در راستای ساماندهی دست‌فروشان و با هدف ایجاد محل‌های قانونمند با طی تشریفات قانونی واگذاری آنها صورت گرفته و محلی مناسب جهت کسب و کار خواهد بود.

دوایی‌فر افزود: باید از ظرفیت موجود در رودخانه کارون و بلوار ساحلی به عنوان یکی از مکان‌های تفریحی و گردشگری خرمشهر در راستای رونق فعالیت‌های اقتصادی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: شهرداری خرمشهر حداکثر حمایت خود را در احداث این‌گونه بازارها انجام خواهد داد.

شهردار خرمشهر گفت: یکی از اولویت‌های کارهای عمرانی در  شهرداری خرمشهر به منظور ساماندهی دستفروشان احداث این گونه بازارها است که پس از ساماندهی بازاره  به صورت قانونمند و طی تشریفات قانونی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری شرایط کسب و کار قانونمند را فراهم کرده است گفت: پس از احداث این بازار با متخلفین و دست‌فروشان بدون مجوز در سایر بازارها برخورد خواهد شد.

دوایی‌فر یادآور شد: خدمات لازم از قبیل دستگاه خودپردازبانک و حراست از بازار نیز در این مجموعه خرید پیش‌بینی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این بازار تا قبل از پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و به افراد متقاضی واگذار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار