تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۳۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناسایی 5 نقطه حادثه خیز در جاده‌های بهبهان
5 نقطه حادثه خیز در جاده زیدون به سمت بندر دیلم در محدوده راه های شهرستان بهبهان شناسایی شده که آب امیری، منطقه بعد از سنگ شکن شهرداری و نقطه ای در نزدیکی سردشت از جمله این نقاط هستند
فرماندار بهبهان از شناسایی 5 نقطه حادثه خیز در محورهای این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به کمبود بودجه بخش راه بهبهان، به جز خط کشی و لکه گیری اقدام دیگری نمی توان برای اصلاح این نقاط حادثه خیز انجام داد.

حسین ملک خدایی اظهار کرد: 5 نقطه حادثه خیز در جاده زیدون به سمت بندر دیلم در محدوده راه های شهرستان بهبهان شناسایی شده که آب امیری، منطقه بعد از سنگ شکن شهرداری و نقطه ای در نزدیکی سردشت از جمله این نقاط هستند.

وی در خصوص مشکلات فنی نقاط حادثه خیز شناسایی شده گفت: مشکلات این جاده ها بیشتر نداشتن دید و پیچ های تند جاده است و این موارد موجب وقوع حوادث رانندگی بسیاری در این مسیرها می شود.

ملک خدایی در خصوص انجام اقدامات لازم برای و رسیدگی به وضعیت جاده های حادثه خیز افزود: اقدامات در حد شناسایی و خط کشی و طراحی بوده و به علت کمبود بودجه به مرحله اجرا نرسیده است.

وی با اشاره به این که بهبهان یکی از ورودی های خوزستان و محور مواصلاتی استان با استان‌های جنوب  کشور است، عنوان کرد: بخش راه بهبهان نسبت به شهرهای دیگر استان خوزستان از لحاظ بودجه بسیار ضعیف است و کل اعتبار بودجه عمرانی این شهرستان تنها یک میلیارد و 600 هزار تومان بوده‌است. در حال حاضر نیز با توجه به کمبود بودجه به جز اقداماتی مانند خط کشی و لکه‌گیری اقدام دیگری نمی‌توان انجام داد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: بهبهان
:
:
:
آخرین اخبار