تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیماران هموفیلی دزفول چشم انتظار کمک می‌باشند
علاوه بر کمک های مالی ، بیماران هموفیلی در زمینه اشتغال نیز مشکل داشته ضمن اینکه تامین جهیزیه بیماران هموفیلی از دیگر نیازهای انجمن حمایت از بیماران هموفیلی دزفول می باشد
رییس مجمع خیرین سلامت دزفول با تجلیل از کمک 100 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت کشور به بیماران هموفیلی این شهرستان گفت:بیماران هموفیلی دزفول همچنان نیازمند کمک های خیرین سلامت می باشند.

علیرضا مجدی نسب روز دوشنبه در همایش کشوری هموفیلی در اورژانس در سالن اجتماعات بیمارستان بزرگ دزفول افزود:علاوه بر کمک های مالی ، بیماران هموفیلی در زمینه اشتغال نیز مشکل داشته ضمن اینکه تامین جهیزیه بیماران هموفیلی از دیگر نیازهای انجمن حمایت از بیماران هموفیلی دزفول می باشد.

وی به تشریح فعالیت های مجمع خیرین سلامت دزفول پرداخت و گفت:دزفول تنها شهر کشور است که مردم خیر آن پیش از انقلاب در زمینه مدرسه سازی ، ساخت کتابخانه ، مسجد و نیز ساخت بیمارستان مشارکت داشته به طوریکه سه بیمارستان دزفول به همت خیرین ساخته شدند.

مجدی نسب با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت دزفول از تیرماه سال 90 بطور رسمی کار خود را آغاز کرده است افزود:مهمترین هدف این مجمع هدایت کمک های مردمی به سمت نیازهای درمانی مردم می باشد.

رییس مجمع خیرین سلامت دزفول ساخت خانه بهداشت در روستاهای چغاسرخ ،گاومیش آباد، بنوار ، احداث پایگاه بهداشتی در روستای شهید محمدمنتظری ، کوی آزادگان ، زیباشهر ، اهدای دو دستگاه دیالیز ، هدایت 10 میلیارد ریال کمک یک خیر برای ساخت مرکز رادیوتراپی امام حسن مجتبی(ع)،جذب کمک شش میلیارد ریالی یک خیر دیگر برای ساخت یک پایگاه بهداشتی و اختصاص چند قطعه زمین برای ساخت پایگاه بهداشتی را از دیگر فعالیت های این مجمع برشمرد.

وی تشکیل مجمع خیرین سلامت در شهرهای شوش و گتوند را از دیگر فعالیت های این مجموعه دانست و گفت:با تدوین نقشه راه 20 ساله این مجمع نیازهای دانشگاه علوم پزشکی دزفول مشخص و از موازی کاری جلوگیری خواهد شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار