تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۱۳۱۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در دهه فجر امسال؛
بهره برداری از 30 طرح عمرانی در خرمشهر
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: 30 طرح عمرانی در دهه فجر امسال در این شهرستان بهره برداری می شود
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: 30 طرح عمرانی در دهه فجر امسال در این شهرستان بهره برداری می شود.

ولی الله حیاتی روز یکشنبه در حاشیه نشست هماهنگی ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر شهرستان خرمشهر در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این طرح ها با اعتبار260 میلیارد ریال و اشتغالزایی یکهزار و 370 تن بهره برداری می شود.

وی با تشریح برنامه های پیش بینی شده در شهرستان برای دهه مبارک فجر، گفت: برگزاری یادواره شهدا، نورافشانی شهر، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جنگ شادی در حاشیه رودخانه کارون و افتتاح طرح های عمرانی از مهم ترین برنامه های دهه مبارک فجر خرمشهر است.

فرماندار ویژه خرمشهر همچنین در نشست هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر شهرستان در جمع اعضای این نشست، از دهه فجر به عنوان یادآور حماسه آفرینی مردم ایران مقابل زورگویان و تجدید بیعت با امام راحل، رهبری و نظام جمهوری اسلامی یاد کرد.

معاون استاندار خوزستان تاکید کرد: با مطالعه تاریخ شکل گیری انقلاب اسلامی مردم ایران، دست خدا را در پیروزی انقلاب می بینیم، چرا که با وجود حمایت ها و پشتیبانی استکبار از رژیم سرسپرده طاغوت، مردم با دست خالی رژیم پهلوی را را براندازند.

حیاتی اظهار داشت: با گذشت 37 سال از عمر انقلاب، هر روز انقلاب سرزنده تر با نشاط تر از سال های پیش است.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر همچنین بر برگزاری باشکوه برنامه های دهه مبارک فجر شهرستان تاکید کرد و گفت: مسئولان کمیته های تشکیل شده برنامه های خود را تنظیم کرده و به ستاد دهه مبارک فجر ارسال کنند.

در این نشست 15 کمیته در ستاد دهه مبارک فجر تشکیل شد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار