تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل شرکت گاز خوزستان خبر داد:
انجام عملیات پروژه گازرسانی در بهبهان و اندیمشک
مدیر عامل شرکت گاز خوزستان از انجام عملیات پروژه گازرسانی در شهرستان‌های بهبهان و اندیمشک خبر داد
مدیر عامل شرکت گاز خوزستان از انجام عملیات پروژه گازرسانی در شهرستان‌های بهبهان و اندیمشک خبر داد.

سیدناصر حسینی‌نژاد اظهار کرد: در پروژه گازرسانی به نقاط پراکنده شهرستان بهبهان که در قالب 30 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام می‌شود با نصب 800 عدد انشعاب گاز بیش از 900 خانوار شهری و روستایی از وجود گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی مبلغ مجموع پروژه ذکر شده را افزون بر 32 میلیارد ریال برآورد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان در ادامه از بهره‌مندی بیش از 86 درصد کل خانوار اندیمشکی از نعمت گاز طبیعی خبر داد و تصریح کرد: این مقدار شبکه‌گذاری با ظرفیت 36 هزار و 247 عدد اشتراک‌پذیری در این  شهرستان فراهم شده و در حال حاضر بیش از 86 درصد کل خانوار در شهرستان از نعمت گاز شهری بهره‌مند شده‌اند.

حسینی به تعداد روستاهای گازدار در شهر و روستاهای تابعه اندیمشک اشاره کرد و افزود: در حال حاضر گازرسانی به هشت روستا گازدار و هشت روستای تابعه نیز در حال اجرا و در آینده نزدیک به شبکه سراسری گاز کشور خواهند پیوست.

وی با اشاره به ظرفیت خالی اشتراک‌پذیری در استان عنوان کرد: هم‌اکنون تعداد 2 هزار و 648 ظرفیت خالی بلااستفاده در شهرستان اندیمشک وجود دارد که شهروندان آن مناطق می‌توانند جهت اشتراک‌پذیری و دریافت خدمات و تسهیلات در زمینه گاز طبیعی به دفاتر پیشخوان دولت در این شهرستان مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان به مقدار پیشرفت و توسعه گازرسانی در شهرستان اندیمشک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 475 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهر و روستاهای تابعه اندیمشک به بهره‌برداری رسیده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار