تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۱۲۰۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک:
اختصاص۱۲۰۰ هکتار از اراضی اندیمشک به کشت هندوانه
امسال بیش از ۱۲۰۰ هکتار از اراضی شهری و روستایی اندیمشک به کشت هندوانه اختصاص یافته و این شهرستان از تولید کننده عمده این محصول کشاورزی در استان بوده است
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: امسال بیش از ۱۲۰۰ هکتار از اراضی شهری و روستایی اندیمشک به کشت هندوانه اختصاص یافته و این شهرستان از تولید کننده عمده این محصول کشاورزی در استان بوده است.

محمد جعفر آفرین اظهار داشت: امسال بیش از 1300 هزار هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک به کشت و تولید انواع سبزیجات اختصاص یافته است.

وی افزود: این اراضی در بخش شهری و روستایی به کشت و تولید انواع سبزیجات اختصاص یافت و این تولیدات، اندیمشک را با میانگین 55 تن در هر هکتار به قطب تولیدات این محصولات در استان تبدیل کرده است.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: امسال بیش از 1200 هکتار از اراضی شهری و روستایی اندیمشک به کشت هندوانه اختصاص یافته و این شهرستان از تولید کننده عمده این محصول کشاورزی در استان بوده است.

وی گفت: محصول هنداونه تولید شده در اراضی شهری و روستایی اندیمشک، پس از تامین نیاز شهروندان این شهرستان و با هدف تامین نیاز بازار مصرف به شهر‌ها و استان‌های هم جو‌ار ارسال شده است.

آفرین بیان کرد: هم چنین امسال بیش از 9 هزار و 500 هکتار از اراضی شهری و روستایی اندیمشک به تولید انواع ذرت اختصاص یافته است.

وی افزود: از این میزان بیش از 8 هزار هکتار به تولید ذرت دانه‌ای و یک هزار و 500 هکتار نیز به تولید ذرت علوفه‌ای توسط کشاورزان شهرستان اختصاص یافته و اندیمشک به تولید کننده عمده این محصولات در کشور تبدیل شده است.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: هم چنین امسال و در فصل کشت بیش از یک صد هکتار از اراضی شهری و روستایی اندیمشک به تولید رقم لوببای چشم بلبلی اختصاص یافته است و تولیدات کشاورزان این شهرستان در بازار مصرف عرضه شده است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار