تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل کارگروه تخصصی جهت توسعه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اهواز
با پی گیری مستمر معاونت توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه، کارگروه تخصصی جهت توسعه و تقویت همکاری‌های علمی-تحقیقاتی بین‌المللی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تشکیل شده است
خوزنیوز: معاونت توسعه پژوهش و فن آوری دانشگاه گفت: با پی گیری مستمر معاونت توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه، کارگروه تخصصی جهت توسعه و تقویت همکاری‌های علمی-تحقیقاتی بین‌المللی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تشکیل شده است.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر نادر صاکی افزود: اهم وظایف این کارگروه، توسعه همکاری‌های تحقیقاتی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی دنیا، تبیین و هدایت طرح‌های تحقیقاتی بین‌المللی و انجام مطالعات مروری سیستماتیک است.

معاونت توسعه پژوهش و فن آوری دانشگاه ادامه داد: در همین راستا کارگاه بین‌المللی سه روزه (Author Training workshop of Cochrane Systematic Review)توسط یکی از مدرسین رسمی شبکه کوکران و با حضور اساتید برجسته کشوری در دانشگاه برگزار گردید.

وی تصریح کرد: به منظور بهره‌برداری از این کارگاه و همچنین هدایت موثر فعالیت‌های مربوط به مطالعات مروری سیستماتیک برای ثبت در شبکه کوکران و سایر شبکه‌ها اعم از prosperoمعاونت پژوهشی در نظر دارد تیم های تخصصی در موضوعات مختلف تشکیل دهد تا فعالیت‌های مربوطه به صورت منسجم و هدفمند جهت‌ دهی شوند. به همین منظور از اساتیدی که در کارگاه مذکور شرکت داشتند و همچنین سایر اساتیدی که تمایل به همکاری با این کارگروه دارند دعوت می‌شود ایده‌ها و پیشنهادات خود را به واحد توانمند سازی معاونت توسعه پژوهش و فنآوری دانشگاه ارسال کنند.

صاکی در پایان گفت: بعد از ارزیابی‌های اولیه از ایده ها و پیشنهادات واصله، برنامه عملیاتی این کارگروه برای تیم‌های مربوطه اعلام خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار