تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۶۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک مطرح کرد:
تأمین ۷۰ هزار تن سبزیجات موردنیاز کشور در اندیمشک
پیش بینی می‌شود امسال بیش از 70 هزار تن از نیاز بازار مصرف کشور در بخش سبزیجات از طریق اراضی کشاورزی اندیمشک تامین شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: شهرستان اندیمشک با میانگین تولید ۵۵ تن در هکتار از اراضی شهری و روستایی خود به قطب تولید سبزیجات در سطح استان خوزستان تبدیل شده است.

محمد جعفر آفرین اظهار داشت: امسال بیش از 1300 هزار هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک به کشت و تولید انواع سبزیجات اختصاص یافته است.

وی افزود: این اراضی در بخش شهری و روستایی به کشت و تولید انواع سبزیجات اختصاص یافت و این تولیدات، اندیمشک را به قطب تولیداین محصولات در سطح استان خوزستان تبدیل کرده است.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: تولیدات کشاورزی این شهرستان در بخش سبزیجات پس از تامین نیاز شهروندان اندیمشکی با توجه به تنظیم بازار و تامین نیاز مصرف کنندگان به استان‌های دیگر صادر شده است.

وی گفت: بیش 3 هزار نفر در بخش کشت و برداشت انواع سبزیجات فعالیت می‌کنند و این تولیدات سهم عمده اشتغال شهرستان اندیمشک را تامین می‌کنند.

آفرین بیان کرد: سبزیجات متناسب با غنای جغرافیایی منطقه، اقلیم خاص شهرستان و کیفیت بالای اراضی شهری و روستایی در فصل پاییز نیز در اندیمشک کشت شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود امسال بیش از 70 هزار تن از نیاز بازار مصرف کشور در بخش سبزیجات از طریق اراضی کشاورزی اندیمشک تامین شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: میانگین تولید سبزیجات در اراضی شهری و روستایی شهرستان به بیش از 55 تن در هر هکتار رسیده است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار