تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
۱۲۵ هزار نفر در اندیمشک واجد شرایط رأی هستند
۱۲۵ هزار نفر از شهروندان این شهرستان واجد شرایط رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند
فرماندار اندیمشک گفت: ۱۲۵ هزار نفر از شهروندان این شهرستان واجد شرایط رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

حمیدرضا گودرزی امروز اظهار کرد: 125 هزار نفر از شهروندان این شهرستان ساکن در اندیمشک و بخش‌های مرکزی و الوار گرمسیری واجد شرایط رأی دادن در انتخابات هفتم اسفند هستند.

وی افزود: در پایان پنجمین روز ثبت‌نام نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی 17 نفر در فرمانداری این شهرستان نام‌نویسی کرده‌اند.

فرماندار اندیمشک با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی و قانون‌گذاری در کشور، تصریح کرد: با توجه به این جایگاه مهم شرکت در این انتخابات تأثیر مستقیمی بر سرنوشت مردم داشته و موجب تشکیل مجلسی قوی و کارآمد در کشور خواهد شد.

گودرزی یادآور شد: تاکنون دو جلسه هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات این شهرستان تشکیل و در خصوص برگزاری سالم و باشکوه این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی بحث و تبادل نظر شده است.

وی با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی، قانون‌مداری و امانت‌داری در برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را برای ایجاد بستر لازم و مطلوب را برای برگزاری باشکوه انتخابات به کار بسته‌ایم و همه مجریان و برگزار‌کنندگان انتخابات بر این مسئله تأکید دارند.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: نامزدهای انتخابات با پایبندی به قانون و رعایت اخلاق و آداب اسلامی و انسانی در زمان آزادی، زمینه را برای حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنند.

شهرستان اندیمشک با بیش از 170 هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار