تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۴۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار ایذه استعفا داد
با استعفای شهردار ایذه، انوشیروان بهرامی سرپرست شهرداری شد
با استعفای شهردار ایذه، انوشیروان بهرامی سرپرست شهرداری شد.

جلسه شورای اسلامی این شهر شب گذشته با حضور 9 تن از 11 عضو برگزار شد.

محور برگزاری این جلسه استعفای شهردار بود که پس از بررسی آن، با 9 رای موافق این استعفا پذیرفته شد.

پس از آن با نام بردن چند گزینه برای سرپرستی شهرداری ایذه، انوشیروان بهرامی با کسب تمام آرا تا انتخاب شهردار به‌عنوان سرپرست انتخاب شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهردار ایذه ، ایذه
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهزاد زارع کارمند شهرداری معمولان لرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
0
0
سلام. بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر را از اعضای محترم شورای شهر ایذه اعلام می دارم چون با درایت و دور از حواشی فردی مدیر و تحصیل کرده و از همه مهمتر آشنا به امورات شهرداری را برای سرپرستی انتخاب کردند. انتظار می رود در انتخاب شهردار هم همینطور حساس و با تدبیر اقدام کنند. بدون شک انتخاب شهردار در بین پرسنل از جهات مختلف قابل احترام میباشد. اول اینکه حداقل نسبت به سایرین آشنایی بیشتری با الفبای شهرداری و امورات شهری دارد.دوم اینکه اعتماد بنفس کارکنان شهرداری ارتقاء کمی و کیفی یافته و تلاش بیشتری در راستای خدمت رسانی به مردم شریف از خود نشان می دهند و از طرف دیگر انگیزه کاری افزایش یافته و رضایت مندی شهروندان را بهمراه خواهد داشت .سوم اینکه الگوی خوبی خواهد شد تا شوراهای محترم سایر شهرها دیگر دست از انتخاب های نادرست دست بر دارند چون چند سالی است انتخاب پبمانکاران بعنوان شهردار الگو شده که روشی بسیار نا پسند است که دود آن فقط به چشم شهروندان میرود همان کسانی که صاحبان اصلی شهر هستند.
شوراهای اسلامی نباید منافع شهروندان را قربانی قوم گرایی و سیاسی بازی کنند چون شهروندان به آنان اعتماد کرده و آنان را بعنوان وکیل خود انتخاب کرده و تصمیم گیری را به آنان واگذار کرده اند پس نباید خیانت در امانت کرد.اعضای محترم شورای هر شهر میتواند با انتخاب فردی لایق بعنوان شهردار جواب اعتماد مردم را بدهد.
:
:
:
آخرین اخبار