تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۷۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان اندیمشک اعلام کرد:
تشدید برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در اندیمشک
با هدف مقابله با آسیب‌های توزیع و مصرف مواد مخدر در شهرستان با توزیع کنندگان این مواد در اندیمشک برخورد شد
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: با هدف مقابله با آسیب‌های توزیع و مصرف مواد مخدر در شهرستان با توزیع کنندگان این مواد در اندیمشک برخورد شد.

صادق جعفری چگنی اظهار داشت: فرهنگ‎سازی، آموزش و آگاه‌سازی نسبت به اثرات منفی مصرف مواد مخدر در میان مردم به ویژه جوانان می‌تواند راهکاری برای پیشگیری از استعمال دخانیات باشد.

وی افزود: از ابتدای امسال و با همکاری بخش‌های مختلف انتظامی، اجرایی و شهری تشدید برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر را در مناطق مختلف شهری داشته‌ایم.

دادستان اندیمشک عنوان کرد: به همین منظور 10 مرکز توزیع مواد مخدر در کوی بهارستان این شهرستان پس از شناسایی و متخلفان تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند‌.

وی گفت: با اجرای این طرح مناطق آلوده به مواد مخدر پاکسازی و این مراکز متلاشی شد. با متخلفان طبق مواد قانون مجازات اسلامی برخورد خواهد شد.

جعفری چگنی بیان کرد: با اجرای این طرح 12 نفر دستگیر شد و در اختیار مرجع قضایی شهرستان قرار گرفتند.

وی افزود: هم چنین مقدار 375 گرم هروئین و ابزار توزیع این مواد افیونی به همراه پنج گرم ماده مخدر شیشه در این عملیات کشف و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.

دادستان اندیمشک با بیان اینکه اجرای این طرح با جدیت در تمام مناطق شهری اجرا خواهد شد، افزود: تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان سبب افزایش رضایتمندی عمومی و کاهش نا‌هنجاری اجتماعی در اندیمشک شده است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار