تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۲۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت روز دانشجو؛
افتتاح مجتمع خوابگاهی بوستان ٢ دانشگاه علوم پزشکی اهواز
پروژه خوابگاه دخترانه بوستان ٢ با ظرفیت ٣٨٠ نفر با اعتباری بالغ بر ٥ میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان ساخته شده است
خوزنیوز: روز دوشنبه 16 آذر ماه به مناسبت فرارسيدن روز دانشجو، مجتمع خوابگاهی بوستان ٢ دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه و جمعي از مديران ستادي افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر موگهي معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اظهار‌ کرد: به مناسبت روز دانشجو، در طي شب هاي گذشته با حضور رياست محترم دانشگاه، از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه بازدید و از نزدیک با امکانات، مسائل و مشکلات دانشجویان آشنا شدیم. براي دانشجويان دانشگاه‌هاي علوم پزشكي خصوصأ دانشجويان دكتراي حرفه‌اي كه سال‌هاي زيادي در خوابگاه‌ها حضور دارند، وضعيت خوابگاه‌ها بسيار مهم است و حتما بايد در خوابگاه‌ها برنامه‌ هایی در نظر گرفته‌ شود كه به فعاليت‌هاي ورزشي و فوق‌برنامه نيز توجه شود، چرا كه ‌تمامي اين موارد در طرز زندگي و روحيه دانشجويان موثر است.

وی افزود: در سال‌هاي گذشته كارهايي پيرامون بهبود وضعيت خوابگاه‌ها صورت گرفته است ولي هنوز تا رسيدن به نقطه آرماني مد‌نظر ما فاصله زيادي وجود دارد. افتتاح و راه اندازي مجتمع خوابگاهی بوستان ٢  با ٦٥٠٠ متر مربع زیربنا یکی از اقدامات اساسی این دانشگاه جهت بهبود وضعیت رفاهی دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می باشد.

معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه ادامه داد: پروژه خوابگاه دخترانه بوستان ٢ با ظرفیت ٣٨٠ نفر با اعتباری بالغ بر ٥ میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان ساخته شده است.

وي با بیان اینکه امكانات رفاهي خوابگاهی وضعيت بهتري نسبت به خوابگاه هاي قديمي پیدا کرده اند، افزود: علاوه بر هزینه ساخت مجتمع خوابگاهی، اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال جهت تجهیز این خوابگاه هزینه شده است.

http://news.ajums.ac.ir/image/Mataleb/53581de16a0926f1ecde4eaccbaca16d.JPG

http://news.ajums.ac.ir/image/Mataleb/2f8839c234a33829a034f66a7f24333e.JPG

http://news.ajums.ac.ir/image/Mataleb/2c61c669af75c4502c6cda0e5e4a70c1.JPG
:
:
:
آخرین اخبار