تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۱۰۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حنطه سه جلسه محروم شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات سرمربی تیم لیگ برتری استقلال اهواز اعلام کرد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات سرمربی تیم لیگ برتری استقلال اهواز اعلام کرد.

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات علی حنطه سرمربی تیم استقلال اهواز در دیدار مقابل تیم فولاد خوزستان از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال که در تاریخ 9 آذرماه 94 برگزار شد، اعلام کرد.

بر همین اساس علی حنطه به دلیل حمله‌ور شدن به سوی داوران، ضربه زدن به سینه داور، استفاده از الفاظ نامناسب نسبت به داوران و اهانت به مسوولان فدراسیون که سبب تحریک تماشاگران شد، طبق بندهای 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به سه جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

علی حنطه پس از اتمام این دیدار اقدام به مصاحبه و بیان اظهاراتی نسبت به داوری مسابقه کرده است که به استناد ماده 72 آیین نامه انضباطی، وی به پرداخت پنجاه مییلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تکرار تخلف توسط وی موجب اعمال تنبیهات شدیدتری از جمله محرومیت از همراهی تیم خواهد شد. رای صادره قطعی است.

کمیته انضباطی، باشگاه استقلال اهواز را به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی نسبت به داور مسابقه و بروز رفتار زننده پس از پایان بازی و خروج داوران از ورزشگاه توسط جمعی از تماشاگران، طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای صادره قطعی است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار