تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۱۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان اندیمشک:
مناطق آلوده به مواد مخدر در اندیمشک پاکسازی شد
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: طی یک عملیات مناطق آلوده به مواد مخدر این شهرستان پاکسازی شد
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: طی یک عملیات مناطق آلوده به مواد مخدر این شهرستان پاکسازی شد.

صادق جعفری‌چگنی امروز اظهار کرد: با تلاش پلیس مبارزه به مواد مخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک و در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر تعداد 10 پاتوق در منطقه کوی بهارستان (40 هکتار) این شهرستان شناسایی و متلاشی شد.

وی افزود: در این عملیات تعداد 12 نفر دستگیر و مقدار 375 گرم هروئین و پنج گرم ماده مخدر شیشه و همچنین ابراز توزین این مواد کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک اضافه کرد: اجرای این عملیات در ادامه طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر بوده که از ابتدای سال جاری در این شهرستان آغاز شده است.

جعفری یادآور شد: طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و شناسایی مراکز تهیه و توزیع، با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در سایر نقاط این شهرستان نیز اجرا و پیگیری می‌شود.

وی با هشدار به قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در شهرستان، گفت: برخورد با این افراد و دایرکنندگان این‌گونه منازل جهت پاتوق در شهرستان با قاطعیت و اقتدار ادامه خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک در پایان بیان کرد: مسئولان باید در کنار آگاه‌سازی جوانان نسبت به خطرات این معضل اجتماعی انجام کارهای فرهنگی را نیز در اولویت اقدامات خود قرار دهند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار