تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جشنواره ملی حرکت؛
معاون فرهنگی دانشگاه چمران اهواز برگزیده کشوری شد
در جشنواره ملی حرکت برگزار شد، علیرضا مخبردزفولی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان «معاون فرهنگی و اجتماعی برگزیده کشور» معرفی و تندیس جشنواره را دریافت کرد.

به گزارش فارس، چهارمین جشنواره ملی حرکت به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تهران برگزار شد که یکی از معتبرترین و مهم‌ترین جشنواره‌های ملی و علمی دانشگاهی کشور است و در آن، انجمن‌های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران درخشیدند.
براساس این گزارش، در اختتامیه جشنواره حرکت، انجمن علمی دانشجویی معماری به عنوان انجمن علمی برتر در نشریه و انجمن علمی فیزیک به عنوان انجمن علمی برتر در فعالیت‌های ترویجی معرفی و تندیس دریافت کردند. همچنین طرح مسیر مطهر که از جمله طرح‌های آموزشی فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به شمار می‌رود مورد تقدیر قرار گرفت.
علیرضا مخبر دزفولی معاون فرهنگی و اجتماعی نمونه کشور با اشاره به این رویداد خجسته گفت: لطف خدا، حمایت رئیس دانشگاه، همدلی هیئت رئیسه دانشگاه، تلاش کارکنان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی، مشارکت پرشور دانشجویان دانشگاه بزرگ شهید چمران اهواز در فعالیت‌های مبتکرانه فرهنگی و وجود برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی برنامه‌های فرهنگی در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی به عنوان رویکردی جدید در طول یک سال گذشته مهمترین عوامل کسب این افتخارات است.
رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان خوزستان افزود: خرسندیم که این افتخار برای دانشگاه شهید چمران اهواز کسب شد و مهم‌تر اینکه فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های کشور مورد ارزیابی در سطح وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار می‌گیرد و این نکته بسیار انگیزه‌بخش و مهمی است.
وی افزود: با این افتخارات احساس می‌کنیم که مسیر را صحیح انتخاب کرده‌ایم و این نکته نیز انگیزه ما را در ادامه این مسیر دوچندان می‌کند و نهایتا اینکه این افتخار را متعلق به استان فرهنگ‌پرور خوزستان و همه اساتید و نخبگان حوزوی و دانشگاهی می‌دانیم که در مکتب آنها آموزش و پرورش یافته‌ایم.
وی از جامعه بزرگ دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز درخواست کرد که معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را در پیمودن این مسیر کمک و راهنمایی کنند.
در لوح اهدایی که به امضای کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده خطاب به علیرضا مخبر دزفولی آمده است: «اینجانب حضور ممتاز و متمایز جنابعالی را به عنوان برگزیده چهارمین جشنواره ملی حرکت تبریک می‌گویم و امیدوارم عنایات الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج)، اراده معطوف به حرکت دانشجویان و پژوهشگران این مرز و بوم را به سوی اهداف متعالی و قله‌های پیشرفت در عرصه‌های مختلف دانش و پژوهش استوارتر و زمینه تحقیق حیات طیبه را برای آحاد ملت شریف و مسلمان ایران به‌ویژه دانشوران همروزگار در سال جهاد اقتصادی بیش از پیش مهیا سازد.»
:
:
:
آخرین اخبار