تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۸۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كلینیك‌ ویژه تخصصی در شوشتر احداث می‌شود
در راستای طرح تحول نظام سلامت و مداوای بیماران سرپایی، کلینیک‌ ویژه تخصصی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در شهرستان شوشتر احداث خواهد شد
خوزنیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت و مداوای بیماران سرپایی، کلینیک‌ ویژه تخصصی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در شهرستان شوشتر احداث خواهد شد.

به گزارش خوزنیوز؛ ابراهیم منجزی با اعلام این خبر اظهار کرد: این کلینیک با زیربنای1600مترمربع، در 2 طبقه جنب بیمارستان خاتم‌الانبیا و در مدت زمان 18 ماه ساخته خواهد شد.

وی در خصوص خدمات این کلینیک افزود: این کلینیک که زمین آن تحویل پیمانکار شده است، با امکاناتی از قبیل داروخانه، آزمایشگاه، تزریقات، رادیولوژی، رادیوگرافی، سونوگرافی، اتاق‌های مشاوره و معاینه تخصصی قلب و نوار قلب، الکتروکاردیوگرافی، تست ورزش، اندوسکوپی، چشم، مغز و اعصاب، داخلی و دن‌دانپزشکی خدمات ارائه خواهد داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده همچنین از راه‌اندازی بخش ICU بزرگسالان و توسعه بخش N.I.C.U نوزادان در بیمارستان الهادی خبر داد و تصریح کرد: توسعه اورژانس بیمارستان خاتم الانبیا، بهسازی، ساختمان جدید مرکز آموزش بهورزی و خوابگاه دانش آموزان بهورزی نیز  از جمله مواردی است که در حال پیگیری است.

منجزی با اشاره به بهسازی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی شوشتر نیز گفت: در 23 ماه اخیر بیش از 37 میلیارد ریال برای تعمیر و بهسازی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی شهرستان شوشتر هزینه شده و قدم‌های بسیار موثری در راستای ارتقای خدمات بهداشتی، درمانی وآموزشی برداشته شده است.
برچسب ها: شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار