تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه خرمشهر تاکید کرد:
لزوم ایجاد همدلی میان شهرداری و شورای اداری خرمشهر
فرماندار ویژه خرمشهر بر لزوم ایجاد فضای همدلی و هم‌افزایی میان شهرداری و شورای اداری شهرستان به عنوان یکی از وظایف اصلی شهردار جدید تاکید کرد
فرماندار ویژه خرمشهر بر لزوم ایجاد فضای همدلی و هم‌افزایی میان شهرداری و شورای اداری شهرستان به عنوان یکی از وظایف اصلی شهردار جدید تاکید کرد.

ولی‌الله حیاتی شب گذشته در آئین معارفه شهردار جدید خرمشهر در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه خرمشهر، تلاش شهردار در جهت جلب رضایتمندی عمومی را خواستار شد و اظهار کرد: دوران سرپرستی از سخت‌ترین دوران‌های مدیریتی یک مسئول است که سرپرست شهرداری خرمشهر باید این وظیفه را با صبر و حوصله و شکیبایی به نحو مطلوبی به انجام برساند.

وی ابراز امیدواری کرد تا شهردار جدید خرمشهر از تجربیات و توان خود در جهت اجرایی کردن برنامه‌های مورد تاکید استاندار و ایجاد تحول در سطح شهر بهره لازم را ببرد.

*فراهم‌سازی 13 موقعیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در شلمچه

فرماندار ویژه خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود از فراهم‌سازی 13 موقعیت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در شلمچه خبر داد و گفت: در موقعیت‌های یاد شده امکاناتی برای اسکان 5 هزار زائر اربعین با 300 چشمه سرویس بهداشتی آماده شده است.

حیاتی افزود: هر یک از موقعیت‌ها مربوط به یک شهرستان و یا یک استان است که در هر کدام امکانات خدماتی از قبیل خودرو آتش نشانی، آمبولانس، لجن کش، خودرو حمل زباله و نیروهای خدماتی را مهیا کرده‌اند.

به گفته معاون استاندار خوزستان همچنین پنج پارکینگ بزرگ در سطح شهر برای زائران پیش‌بینی شده ضمن آنکه از میدان مقاومت تا مرز شلمچه نیز خط ریلی برای جابه‌جایی زائران پیش‌بینی شده است.

وی از استقرار 50 گیت گذرنامه در پایانه مرزی شلمچه (داخل ایران) و 20 گیت گذرنامه خریداری و مستقر شده در عراق و پیش‌بینی اتوبوس برای جابه‌جایی زائران به شهرهای مقاصد خود در هنگام بازگشت از عراق به عنوان دیگر خدمات پیش‌‌بینی شده در مرز شلمچه نام برد.

به گفته حیاتی، شهرداری تهران کار خدمات رسانی و نظافت 11 کیلومتر از مسیر منتهی به شلمچه (میدان مقاومت تا مرز شلمچه) را عهده دار شد.

پس از 220‌ روز بلاتکلیفی بالاخره استاندار خوزستان به‌عنوان قائم‌مقام شورای شهر خرمشهر در حکمی محمدعلی دوایی‌فر را به‌عنوان شهردار این شهر منصوب کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار