تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۲۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره برداری از پل عابر پیاده در شهر شرافت شوشتر
یک دستگاه پل عابر پیاده در شهر شرافت شوشتر و در مسیر جاده شوشتر به دزفول، شنبه با حضور جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید
یک دستگاه پل عابر پیاده در شهر شرافت شوشتر و در مسیر جاده شوشتر به دزفول، شنبه با حضور جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

معاون ایمنی فنی و بهره برداری اداره کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان در آیین بهره برداری از این پل گفت: این دستگاه پل در راستای سیاست ها و برنامه های ایمنی سازمان متبوع به منظور کاهش تصادفات جاده ای در محور شوشتر- دزفول با سه میلیارد ریال نصب و بهره برداری شد.

محمد رنجبری مزایای اجرای این طرح را ایجاد امنیت جانی و سلامت شهروندان، کاهش تلفات و حوادث جاده ای و ارتقای سطح ایمنی تردد عابران پیاده برشمرد.

وی گفت: با وجود افزایش روزافزون مسافران و عابران پیاده، بخشی مهمی از خدمات ایمنی برای کاهش تلفات جاده ای در محورهای خوزستان، با احداث و تجهیز پل های عابر پیاده محقق می شود.

معاون ایمنی فنی و بهره برداری اداره کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان افزود: بزودی کار ساخت دو دستگاه پل در محور اهواز- سه راهی کوپال، و اهواز – ملاثانی با چهار میلیارد ریال آغاز می شود.

در بهره برداری از این پل امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار