تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۰۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رزمایش الی بیت المقدس در بهبهان برگزار می شود
مرحله دوم رزمایش بزرگ الی بیت المقدس استان ، با هدف ارتقای توان رزمی و تمرین تاکتیک های نظامی 21 آبان‌ماه در بهبهان برگزار می شود
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه بهبهان گفت: مرحله دوم رزمایش بزرگ الی بیت المقدس استان ، با هدف ارتقای توان رزمی و تمرین تاکتیک های نظامی 21 آبان‌ماه در بهبهان برگزار می شود.

سرهنگ عبدالله خیران پور فرمانده سپاه بهبهان روز چهارشنبه گفت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با عنوان مدافعین حرم در جهت ارتقای توان رزم بسیجیان، حفظ انسجام و تمرین تاکتیک های نظامی در منطقه عمومی رزمایش برگزار می شود.

وی افزود: اجرای تاکتیک های عملیاتی و اطلاعاتی از برنامه های این رزمایش دو روزه است.

فرمانده سپاه پاسداران بهبهان گفت: رزمایش الی بیت المقدس همه ساله در تمامی مناطق کشور برگزار می شود که امسال این رزمایش در استان خوزستان در دو مرحله طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: مرحله اول این رزمایش به مرکزیت اهواز در اواخر هفته گذشته و مرحله دوم آن از پنجشنبه 21 آبان ماه به مدت دو روز به مرکزیت بهبهان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در مرحله دوم این رزمایش، علاوه بر گردان های الی بیت المقدس، کوثر و امام حسین (ع)، گردان هایی از شهرستان های امیدیه و آغاجاری نیز حضور دارند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: بهبهان
:
:
:
آخرین اخبار