تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۸۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بهبهان خبر داد:
رسیدگی به مشکلات آب، جاده روستاهای بخش زیدون
مشکلات آب، جاده، گاز و بهسازی روستاهای بخش زیدون را در جلسات تخصصی پیگیری خواهیم کرد
فرماندار بهبهان گفت: مشکلات آب، جاده، گاز و بهسازی روستاهای بخش زیدون را در جلسات تخصصی پیگیری خواهیم کرد.

حسین ملک خدایی صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش زیدون که در سالن جلسات بخشداری زیدون با حضور مسئولان شهرستان و مسئولان بخش شوراها و دهیاری‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در وضعیتی که با کمبود اعتبارات قرار داریم می‌توان با مدیریت و همدلی و تعامل بین ادارات و پیگیری جدی برای جذب بودجه تا حدودی کم و کاستی‌های موجود را برطرف کرد.

وی با اشاره به همه محدودیت‌های ایجاد شده در بخش اعتبارات زیدون افزود: اکنون که فشار اقتصادی و تحریم‌ها به روشنی دیده می‌شود باید با ارتباط مستمر و پیگیری مداوم، مسئولان مشکلات را مکتوب و بررسی کنند.


فرماندار بهبهان، ضمن اشاره به اینکه شوراها و دهیاران می‌توانند نقش بسزایی در رفع مشکلات داشته باشند، گفت: رسالت شوراها که به‌عنوان نماینده مردم هستند می‌تواند در ارتباط مستقیم با مردم و توجیه مشکلات به ما کمک کند.

ملک خدایی خاطرنشان کرد: مسئولان در مقابل مشکلات باید ایستادگی کنند و با ارائه پیشنهاد و راهکارها این مشکلات را مدیریت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جلسات متعدد در شهرستان بهبهان و بخش‌ها عنوان کرد: تمام جلساتی که برگزار می‌شود باید تخصصی و با هماهنگی ادارات باشد تا خروجی کار مشخص شود.

ملک‌خدایی تصریح کرد: ما نماینده حاکمیت و دولت هستیم و انتظار داریم در کنار مردم و با همفکری آنان در راستای رفع مشکلات با نگاه مثبت در راستای خدمت رسانی گام برداریم.

فرماندار بهبهان در پایان تاکید کرد: مشکلات آب، جاده، گاز و بهسازی روستاهای بخش زیدون را در جلسات تخصصی پیگیری خواهیم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار