تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروژه های شهرداری اهواز در راستای گسترش فرهنگ عاشورایی
شهرداری اهواز برای گسترش فرهنگ عاشورایی و به مناسبت اربعین حسینی برنامه های گسترده ای را در نظر دارد که این برنامه ها طی روزهای آینده از سوی روابط عمومی و امور بین الملل این شهرداری اجرا می شوند
سید خلف موسوی گفت: شهرداری اهواز برای گسترش فرهنگ عاشورایی و به مناسبت اربعین حسینی برنامه های گسترده ای را در نظر دارد که این برنامه ها طی روزهای آینده از سوی روابط عمومی و امور بین الملل این شهرداری اجرا می شوند.

شهردار اهواز بر ضرورت توجه همه ارگان ها به گسترش ارزش های اسلامی و شیعی در استان خوزستان تاکید کرد و افزود: اربعین حسینی و حرکت گسترده زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بستر مناسبی برای ما فراهم می کند تا بتوانیم از طریق ارائه الگوهای عاشورایی گامی در راه تعمیق آگاهی انقلابی و استکبار ستیزی در میان مردم برداریم.

پروژه های شهرداری اهواز در راستای گسترش فرهنگ عاشورایی

وی ادامه داد: در همین راستا شهرداری اهواز در کنار پروژه های زیر ساختی که برای  خدمت رسانی به زائران حسینی در دست انجام دارد، امسال نیز در حوزه تبلیغات برنامه های گسترده ای را اجرا خواهد کرد تا بدین شکل وظیفه خود را در حوزه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ادا کند.

موسوی با اشاره به گستردگی برنامه های شهرداری اهواز در این حوزه گفت: از مهم ترین این برنامه ها می توان به برپایی یک ایستگاه صلواتی برای خدمت رسانی به زائران حسینی در مرز چذابه و نصب 250 عدد بنر تبلیغی با استفاده از داربست در طول مسیر چذابه اشاره کرد که جمله ها و شعارهایی برای تعمیق آگاهی عاشورایی بر آن ها نگاشته شده است.

شهردار اهواز همچنین به برگزاری مراسم رونمایی از پرچم حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در مرز چذابه اشاره کرد و با بیان اینکه این پرچم یکی از بزرگ ترین پرچم های برافراشته در منطقه خواهد بود و به وسیله 30 پرچم دیگر احاطه می شود افزود : مراسم رونمایی از این پرچم تا هفته آینده انجام می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری اهواز در همین راستا تلاش میکند پروژه های ارزشمند و با کیفیتی را اجرایی کند و امیدواریم با همکاری همه نهادها از این فرصت مناسب برای گسترش فرهنگ حسینی نهایت استفاده را بکنیم.
برچسب ها: شهرداری اهواز
:
:
:
آخرین اخبار