تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۶۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست شهرداری خرمشهر:
پل آزادی خرمشهر بهسازی می‌شود
سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: پل آزادی خرمشهر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های این شهر بهسازی می‌شود
سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: پل آزادی خرمشهر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های این شهر بهسازی می‌شود.

عزیز ساعدی ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه با مدیرکل طرح‌های ملی و عمرانی وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر مدیرکل طرح‌های ملی و عمرانی وزارت کشور از نزدیک با ظرفیت‌ها و پروژه‌ها و همچنین مشکلات خرمشهر آشنا شده و در مورد اینکه در آینده چه طرح‌ها و پروژه‌هایی خدماتی و سرمایه‌گذاری در خرمشهر از سوی شهرداری خرمشهر اجرایی شود نیز بحث و بررسی شد.

وی اضافه کرد: بهسازی پل آزادی به‌عنوان یکی از جاذبه‌های مورد علاقه مسافران، ساماندهی ساحل شمالی رودخانه کارون در خرمشهر و همچنین پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

سرپرست شهرداری خرمشهر در ادامه بیان کرد: همچنین در بحث خدماتی نیز صحبت‌هایی مطرح و مواردی از جمله مشکلات و موانع پیش روی اجرای آسفالت در شهرستان و در بحث زیرساخت‌ها نیز مطالبی بیان شد.

وی افزود: در مورد سرمایه‌گذاری در راستای احداث مرکز تجاری و تفریحی نیز بحث شد و قرار است در آینده موارد و اطلاعات تکمیل شود.

ساعدی در پایان این سفر را نخستین سفر و مقدمه‌ای برای تداوم این سفرها خواند و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد خبرهای خوبی برای مردم خرمشهر باشم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار