تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۶۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انحلال شورای شهر خرمشهر ابلاغ نشده است
انحلال شورای شهر به طور رسمی و قانونی از سوی وزارت کشور به این شورا ابلاغ نشده است
رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: انحلال شورای شهر به طور رسمی و قانونی از سوی وزارت کشور به این شورا ابلاغ نشده است.

علی بندری دوشنبه با تبیین آخرین وضعیت شورای شهر خرمشهر، گفت: شورای شهر طبق قانون تا زمان ابلاغ انحلال به کار خود دهد و تاکنون نیز، ابلاغ انحلال به شورا نرسیده است.

وی اظهار داشت: فرمانداری ویژه خرمشهر، نامه انحلال شورای شهر را به شورای حل اختلاف استان خوزستان ارائه داد و از سوی این شورا به هیات شورای مرکزی نیز ابلاغ شد، ولی تاکنون نامه ای از سوی این شورا صادر نشده و منتظر پاسخ شورای حل اختلاف مرکزی می باشیم.

وی زمان اعلام انحلال شورای شهر خرمشهر را دوم شهریور امسال خواند و گفت: از آن زمان تاکنون بیش از دو ماه گذشته است ولی ابلاغی به شورای شهر انجام نشده است.

رئیس شورای شهر خرمشهر در پایان سخنانش گفت: اگر کار شورای شهر خرمشهر ضعیف بوده، چرا بیش از دو ماه از زمان انحلال شورای شهر، شهردار جدید از سوی نهادهای اجرایی انتخاب نشده است؟

شورای حل اختلاف استان خوزستان به ریاست عبدالحسن مقتدایی استاندار، در نشست اول مهرماه خود پس از گذشت نزدیک به یک ماه مهلت به اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر مبنی بر حل اختلافات و تشکیل جلسه برای تعیین شهردار، به دلیل تمکین نکردن اعضای این شورا و تعطیلی چندین ماهه نشست اعضاء، به انحلال شورای شهر خرمشهر رای داد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار