تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۳۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پارکی که حسرت افتتاح آن بر دل مردم ایذه ماند/ تصاویر
پارک آنزان از جمله پروژه های خوبی بود که کار احداث آن به مساحت اولیه ۳ هکتار بین سال های ۸۷-۸۶ کلید خورد و روند ساخت آن در یکی دو سال اول به سرعت پیش رفت، اما از سال ۸۸ این پارک به همین شکل ماند که ماند
پارک آنزان از جمله پروژه های خوبی بود که کار احداث آن به مساحت اولیه ۳ هکتار بین سال های ۸۷-۸۶ کلید خورد و روند ساخت آن در یکی دو سال اول به سرعت پیش رفت، اما از سال ۸۸ این پارک به همین شکل ماند که ماند.

طی آخرین آمار، سرانه فضای سبز، پارک و اماکن تفریحی در ایذه به نسبت جمعیت در سطح بسیار پایینی قرار دارد به گونه‌ای که در تابستان شاهد این بودیم که برخی از شهروندان مسیر ایذه تا قلعه تل را برای چند ساعت تفریح در پارک شهرستان مذکور طی می کردند.

حال سوال ما این است، با توجه پیشرفت ۷۰درصدی پارک و با وجود اینکه مابقی ملزومات مورد نیاز آن پارک، نظیر سنگ فرش، صندلی های آلاچیق ها و… در آن مکان دست نخورده و کار نشده باقی مانده و بدون استفاده، دچار پوسیدگی و فرسایش شده اند، چقد زمان و هزینه می برد تا این پارک کامل و آماده بهره برداری شود ؟

و سوال دیگر، آیا حیف و میل کردن بیت المال فقط دسبرد زدن به آن می‌باشد و یا این مورد رها شده نیز میتواند در ردیف دیگر ……. قرار گیرد ؟

آیا حق مردم ایذه این است که به خاطر کمبود پارک و فضای تفریحی در میدان های شهر نظیر میدان ولایت بنشینند ؟

چه کسی پاسخگوی خرابی و از بین رفتن لوازم این پارک است، در صورتی که میتوان با صرف چند میلیون تومان هزینه آن پارک را آماده استفاده شهروندان نمود، تا از هدر رفت چند صد میلیون تومان پول بیت المال که در واقع از جیب خودمان می‌باشد جلوگیری کرد، آیا این ها حق مردم نیست ؟

چه کسی یا کسانی باید جوابگو باشند ؟
 
تصاویر خود گویای همه چیز است، قضاوت با مردم


مرجع / عصر ایذه
:
:
:
آخرین اخبار