تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۶۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر:
خانه کنکور در خرمشهر راه‌اندازی می‌شود
رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر از راه‌اندازی خانه کنکور و پرداخت پاداش حداکثر ۱۰ میلیون تومانی به رتبه‌های برتر کنکور در خرمشهر خبر داد
رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر از راه‌اندازی خانه کنکور و پرداخت پاداش حداکثر ۱۰ میلیون تومانی به رتبه‌های برتر کنکور در خرمشهر خبر داد.

عبدالحافظ عنبری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نخستین همایش تخصصی کنکور با شرکت دانش آموزان پایه سوم و چهارم متوسطه دوم از ایجاد خانه کنکور در خرمشهر خبر داد و عنوان کرد: برای نخستین بار در خرمشهر قرار است خانه کنکور برای ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش آموزان متقاضی شرکت در کنکور راه‌اندازی شود.

عنبری، از فعالیت نکردن مؤسسات آموزش کنکور در خرمشهر در پی راه‌اندازی خانه کنکور در این شهر خبر داد و اظهار کرد: امسال و در پی راه‌اندازی خانه کنکور، هیچ مدرسه و آموزشگاه خصوصی کلاس کنکور برای دانش آموزان متقاضی شرکت در این کلاس‌ها برگزار نخواهد کرد و دانش آموزان متقاضی باید به خانه کنکور مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه امسال تمام آموزشگاه‌ها در قالب خانه کنکور و زیر نظر آموزش‌وپرورش فعالیت خواهند کرد، افزود: در پی راه‌اندازی خانه کنکور، کلاس‌های کنکور به‌صورت متمرکز در دو آموزشگاه پسرانه شهید آرهاشم و دخترانه شهدای محراب به‌صورت دو تا سه بار در هفته برگزار و خدمات مشاوره آموزشی نیز به‌صورت روزانه به متقاضیان ارائه خواهد شد.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر از آغاز ثبت‌نام‌ها در کلاس‌های کنکور خانه کنکور از ابتدای هفته آینده خبر داد و گفت: آغاز ثبت‌نام‌ها شنبه هفته آینده است و متقاضیان برای ثبت‌نام باید از طریق آموزشگاه‌های خود رشته موردنظر خود را اطلاع و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی، وجه دریافتی از دانش آموزان را در مقایسه با این مبالغ در آموزشگاه‌های آزاد رقمی ناچیز خواند و افزود: در این کلاس‌ها از برترین اساتید شهرستان و همچنین اساتید برتر کشوری به‌صورت دوره‌ای استفاده خواهد شد.

عنبری هدف از این اقدام را برنامه دار کردن آموزش کنکوری‌ها اعلام و بیان کرد: هدف از راه‌اندازی این کلاس‌های متمرکز کنکور، حرکت بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده و مشخص است که نظارت آموزش‌وپرورش بر این روند آموزشی به‌صورت مستمر خواهد بود و در پایان سال نیز یک آسیب‌شناسی از کل اقدامات انجام‌شده به عمل خواهد آمد.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش در ادامه وعده دادن پاداش به دانش آموزان حائز رتبه برتر کنکور را داد و اظهار کرد: برای رتبه‌های دورقمی کشوری در کنکور پاداشی به مبلغ ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و به رتبه‌های برتر کشور و منطقه نیز بر تناسب هدایایی پرداخت شد.

وی همچنین از در نظر گرفت پاداشی دو تا سه میلیون تومانی برای مدارس دارای رتبه برتر کنکور خبر داد.

عنبری همچنین به آسیب‌شناسی کنکور پرداخت و متذکر شد: در خرمشهر ظرفیت‌ها و توان بالایی وجود دارد اما فاقد برنامه هستیم و مشکل ما در کنکور نبود نظم است.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده و با پیگیری برنامه‌های خاص، می‌توان از این ظرفیت بهره برد و جای امیدواری بسیاری است که امسال شاهد موفقیت‌های قابل‌توجه ای در شهرستان باشیم.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
0
احسن بر جناب آقای عنبری که با این قبیل برنامه ها در افزایش توان علمی منطقه و افزایش درصد قبولی دانش آموزان در کنکور مفید و موثر می باشند و در آینده شاهد شکوفایی استعدادها خواهیم بود دست حق یارتان
:
:
:
آخرین اخبار