تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۱۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در اربعین حسینی;
20گیت تایید گذرنامه در ورودی به کشور عراق ایجاد می‌شود
به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی امسال تعداد گیت‌های تایید گذرنامه به 20عدد افزایش یافت
فرماندار ویژه خرمشهر گفت: به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی امسال تعداد گیت‌های تایید گذرنامه به 20عدد افزایش یافت.

ولی‌الله حیاتی اظهار داشت: به منظور خدمت‌رسانی در بخش درمانی به زائران اربعین حسینی چادرهای هلال‌احمر در مرز خرمشهر برپا شدند که ظرفیت اسکان آن‌ها در حدود 2 هزار نفر است.

وی افزود: عملیات آسفالت ورودی‌های مرز خرمشهر پایان خواهد یافت و پروژه تامین روشنایی مسیر شلمچه نیز از پیشروی 80 درصدی برخوردار است و علاوه بر آن‌ها دو نمازخانه بزرگ در مسیر زائران اربعین حسینی ایجاد شده است.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: پنج پارکینگ با ظرفیت کل پنج هزار خودرو در ورودی های شهر در نظر گرفته شده است که این ظرفیت نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی عنوان کرد: متصدیان این پارکینگ ها پس از طی شدن روال قانونی احراز شخصیت و تایید عدم سو پیشینه توسط نیروی انتظامی، معرفی می‌شوند.

حیاتی اظهار داشت: احداث دوربرگردان ها، آسفالت ورودی ها و خروجی ها، تعیین اتوبوس های تمام وقت در کنار پارکینگ های موجود از جمله اقداماتی است که اجرایی می‌شود.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند امسال ورود مفیدی به امر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی کرده است و طبق برنامه زمان بندی شده به راه اندازی پروژه ایستگاه تقویت آب شلمچه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان پرداخته است.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی تعداد امسال تعداد گیت‌های تایید گذرنامه به 20عدد افزایش یافت.

امسال پیش‌بینی می‌شود نزدیک به دومیلیون زائر اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی خوزستان به کشور عراق بروند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار