تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۰۵۹۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در حاشيه بازدید از تمرینات تيم فولاد؛
كياني​زاده خطاب به اعضاي تيم: براي تغيير وضعیت​ هنوز زمان دارید
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عصر امروز با حضور در تمرین پیش از بازی فولاد و سیاه جامگان با اعضای این تیم دیدار کرد
كياني​زاده خطاب به اعضاي تيم: براي تغيير وضعیت​ هنوز زمان دارید
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عصر امروز با حضور در تمرین پیش از بازی فولاد و سیاه جامگان با اعضای این تیم دیدار کرد.

در این بازديد که عصر امروز(دوشنبه) انجام شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه رئیس هیات فوتبال استان، نایب رئیس هیات و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان در تمرین فولاد حاضر شدند و از نزدیک با بازیکنان، کادر فنی و مدیرعامل این باشگاه به گفت و گو پرداختند.

فرامرز کیانی​زاده، مديركل ورزش و جوانان خوزستان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: باشگاه فولاد باشگاهی است که فقط یک تیم ندارد و دارای یک عقبه است و ورزشکاران بسیاری در سطوح مختلف آن مشغول به فعالیت هستند.

وی خطاب به بازیکنان این تیم عنوان کرد: شما پایه​ای برای تیم​های پایه باشگاه فولاد خوزستان هستید و زمانی که تیم بزرگسالان به خوبی نتیجه بگیرد، با حفظ کردن موقعیت باشگاه، پشتوانه​ای نیز برای سایر رده​های سنی این باشگاه می​شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: مسئولان باشگاه با این عملکرد مصمم می​شوند تا ضمن تیم​داری کردن، به رده​های سنی پایین نیز بپردازند و این پایه بودن دو طرفه است؛ بنابراین اگر تیم بزرگسالان نتیجه نگیرد، تیم​های پایه نیز نتیجه نخواهند گرفت.

وی افزود: باشگاه فولاد طی چند سال گذشته توانسته است به خوبی خودش را بین مردم استان جا بیاندازد و به تیم محبوبی تبدیل شود و اکنون نیز توقع از آن بسیار زیاد است که این منطقی است؛ چرا که مردم فولاد را یک تیم قهرمان می​دانند و بنابراین خیلی انتظار ندارند که تیم فولاد که دو فصل قبل قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شد، اکنون در انتهای جدول جا داشته باشد.

کیانی ​زاده ادامه​داد: تیمی که برای فصل جاری بسته شد بیشتر بازیکنان آن فصل قبل هم در تیم بودند و سختی​های فصل قبل را تحمل کردند و با وجود مشکلات، بسیار خوب کار کردند و توانستید در جایگاه پنجم قرار بگیرید. تصورمان این بود که امسال این تیم خوب نتیجه بگیرد. هر چند اکنون هم اتفاق خیلی خاصی نیافتاده است و به طبع نباید مشکل خاصی هم وجود داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به بازیکنان فولاد و اعضای این تیم گفت: آقای مقتدایی استاندار خوزستان نیز به شما سلام رساندند. اوو آقای خبیر نیز علاقه مند هستند که در چنین مجامعی حضور يابند و همیشه آمادگی حضور را هم دارند.

وی در ادامه گفت: انتظار داریم که کارتان را انجام دهید و باید بگویم این مشکلات در خیلی از باشگاه​ها نیز رخ می​دهد. شما هنوز زمان دارید و می​توانید وضعیت​تان را تغییر دهید و ان​شاءالله که نتیجه بگیرید. دو بازی انجام می​شود و سپس لیگ تعطیل خواهد شد و انتظار ما این است که بدون توجه به حاشیه​ها کار کنید.

کیانی ​زاه خاطرنشان کرد: در کشور ما یک رشته حرفه​ای و در سطح لیگ برتر وجود دارد که آن هم فوتبال است و انتظار ما این است که شما هم حرفه​ای به موضوع نگاه کنید و به مسائل حاشیه​ای نپردازید و توجه اصلی​تان به کادر فنی و هیات مدیره باشگاه باشد. ان​شاءالله بتوانید بازی​های خوبی انجام دهید و امیدوارم با توجه کردن به صحبت​های کادر فنی بتوانیم از بازی​های آینده​تان، امتیاز کسب کنید و باعث شاد کردن دل مردم استان شوید.

همچنين عبدالکاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال خوزستان در حاشیه بازدید مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از تمرین فولاد و دیدار با اعضای این تیم اظهارکرد: به مجموعه فولاد طی این مدت نامهربانی​هایی در سطح استان و کشور شده است و ما از این شرایط بسیار ناراحت هستیم.

وی ادامه داد: ما مشتاق هستیم که فولاد خوزستان از این شرایط خارج شود. یکی از کمک​​هایی که در این راستا می​توان انجام داد از سوی خود بازیکنان است كه آن​ها مي​توانند از فردا شرایط را با انجام یک بازی زیبا و تماشاگرپسند تغییر دهند.

رییس هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: پای کار بروید و از دیدار فردا نتیجه بگیرید. در بازی هفته قبل که توانستید در ابتدا یک گل به تیم صبا بزنید بسیار خوشحال شدم ولی متاسفانه شما با دریافت گل، بازی را به این تیم واگذار کردید. به هر حال از این باخت​ها می توان به نتیجه رسید و باید روی اشکال​ها کار کرد تا کار به ثمر برسد.

وی ادامه داد: روحیه​تان را نبازید و وظایفتان را به خوبی انجام دهید و تا آنجایی که امکان دارد کادر فنی نیز تاکتیک​هایي را به​کار بگیرد و بیاندیشد که چگونه می​توان از این شرایط که حریف مان دست ما را خوانده اند،خارج شد و اگر ما هم مواردی را متذکر می​شویم، غیر از این​که علاقه مند هستیم، چیز دیگری نیست.

طالقالنی بیان​کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز همیشهبه من توصیه می کند شرایط را به صورتی فراهم کنم که تیم آرامش داشته باشد. پشت پرده را می​دانیم و ما هم تلاش​مان را می​کنیم تا با این مسائل برخورد کنیم تا شما باوضعیت خوبیبتوانید بازی کنید. شما خوب فوتبال بازی می کنید،ولی نتیجه نمی گیرید و فوتبال هم همین است و ان شاءالله در ادامه بازی های خوبی انجام دهید و تیم از این وضعیت خارج شود.

علیرضا اژدری​زاده، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برای بازدید از اعضای تیم، گفت: امیدوارم این بازدید باب خیری برای موفقیت فولاد در ادامه کار خود باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار