تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زندگی‌نامه شهیدان مختاربند و حسونی‎زاده منتشر می‌شود
به منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید حمید (مجید) مختاربند و شهید فرشاد حسونی‎زاده (چلداوی)، زندگی‌نامه و خاطرات این دو شهید مدافع حرم خوزستان منتشر می‌شود
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز از انتشار زندگی‌نامه و خاطرات شهید حمید (مجید) مختاربند و شهید فرشاد حسونی‎زاده (چلداوی) از شهدای مدافع حرم خوزستان خبر داد.

امیر آهن‌جان اظهار داشت: به منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید حمید (مجید) مختاربند و شهید فرشاد حسونی‎زاده (چلداوی)، زندگی‌نامه و خاطرات این دو شهید مدافع حرم خوزستان منتشر می‌شود.

وی با بیان این که انتشار زندگی‌نامه و خاطرات این دو شهید مدافع حرم خوزستان از سوی شهرداری اهواز انجام می‌شود، افزود: برنامه داریم که هر چه سریعتر این کار انجام شود تا مردم خوزستان به ویژه اهالی شهیدپرور اهواز بیشتر و بهتر با زندگی و شخصیت شهید حمید (مجید) مختاربند و شهید فرشاد حسونی‎زاده (چلداوی) آشنا شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز استان خوزستان همیشه صادرکننده فرهنگ ایثار و شهادت به نقاط مختلف کشور بوده است چه دوران هشت سال دفاع مقدس و چه هم اکنون در دفاع از حرم اهل بیت (ع)، که باید این کار از راه‌های گوناگون انجام شود.

آهن‌جان گفت: یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت انتشار کتاب و نشریات ویژه معرفی شهدا است و به همین منظور تا کنون درباره چند تن از شهدای مدافع حرم خوزستان اقداماتی صورت گرفته که امیدواریم بتوانیم تا قبل از فرا رسیدن اربعین شهید حمید (مجید) مختاربند و شهید فرشاد حسونی‎زاده (چلداوی) زندگی‌نامه و خاطرات این دو شهید منتشر شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار