تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۰۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم شوشتر با شهید مدافع حرم وداع کردند
مراسم وداع با دومین شهید مدافع حرم شوشتر با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و دسته‌جات سینه‌‍‌زنی و زنجیرزنی در این شهرستان برگزار شد
مراسم وداع با دومین شهید مدافع حرم شوشتر با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و دسته‌جات سینه‌‍‌زنی و زنجیرزنی در این شهرستان برگزار شد.

همزمان با پنجمین شب از ماه سوگواری حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، مردم دارالمؤمنین شوشتر در مراسم باشکوهی با شهید حمید (مجید) مختاربند، دومین شهید مدافع حرم این شهرستان وداع کردند.

مردم دیار علامه شیخ محمدتقی شوشتری، با حضور در مسجد آل طیب شوشتر پیکر رزمنده خستگی ناپذیر خود را در آغوش کشیدند و همزمان برای سومین امام شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا به عزاداری و سوگواری پرداختند.

دسته‌جات سینه‌‍‌زنی و زنجیرزنی نیز از سراسر شوشتر برای حضور در مراسم وداع با شهید حمید (مجید) مختاربند راهی مسجد آل طیب شدند و کنار پیکر این شهید مدافع حرم به عزاداری و سوگواری پرداختند و اشک از دیدگان جاری کردند.

مردم شوشتر با فریادهای لبیک یا حسین و لبیک یا زینب با دومین شهید مدافع حرم این شهرستان وداع کردند و با شهیدان پیمانی دوباره بستند.

روز گذشته پیکر مطهر شهید حمید (مجید) مختاربند به‌همراه شهید فرشاد حسونی‌زاده (چلداوی) از حسینیه ثارالله اهواز واقع در چهارراه آیت‌الله طالقانی تا چهارراه سلمان فارسی (نادری) اهواز تشییع و پس از آن راهی زادگاهش شهرستان شوشتر شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مختاربند صبح امروز دوشنبه 27 مهرماه 1394 همزمان با پنجمین روز از ماه محرم در دارالمؤمنین شوشتر برگزار می‌شود و مردم و مسئولان این شهرستان پیکر فرزند رشید خود را تا دروازه‌های بهشت بدرقه می‌کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار