تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیکر شهید حسونی‌زاده در گلزار شهدای اهواز آرام می‌گیرد
مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم خوزستان شهید فرشاد حسونی‌زاده (چلداوی) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشکری در اهواز برگزار می‌شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اهواز از برگزاری مراسم تشییع یک شهید مدافع حرم در این کلانشهر خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اهواز آرام می‌گیرد.

محمود راستی اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم خوزستان شهید فرشاد حسونی‌زاده (چلداوی) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشکری در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر این  شهید مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) امروز یکشنبه 26 مهرماه جاری همزمان با چهارمین روز از ماه محرم از حسینیه ثارالله اهواز واقع در چهار راه آیت‌الله طالقانی آغاز می‌شود و تا چهار راه سلمان فارسی (نادری) ادامه خواهد داشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اهواز عنوان کرد: پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید فرشاد حسونی‌زاده (چلداوی) به گلزار شهدای اهواز منتقل می‌شود تا در کنار همرزمان شهیدش و شهدای والامقام دوران دفاع مقدس آرام گیرد.

راستی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است پیکر شهید فرشاد حسونی‌زاده (چلداوی) در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز و در پایین مزار شهید عبدالکریم اصل غوابش از شهدای مدافع حرم خوزستان تا ابد آرام گیرد.

شهید فرشاد حسونی‌زاده (چلداوی) به همراه شهید حمید (مجید) مختاربند در روزهای گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به شهادت رسید.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
ابوناصر سلام ما رو به سید و سالار شهیدان برسون
:
:
:
آخرین اخبار