تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۴۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دکتر ایدنی:
بازنشستگان دنیایی از تجربه و مهارت در حوزه های مختلف دانشگاه هستند
اگر امروز دانشگاه جندی شاپور اهواز حایز رتبه و جایگاهی در بین دانشگاه‌های کشور است به تلاش و تدبیر و همت بلند کارکنان زحمتکش و پرتلاشی چون شماست که سی سال از بهترین دوره عمرتان را در این راه سپری کردید
خوزنیوز: مراسم تجلیل از بازنشستگان سال‌های 92 و 93 دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین عادلی نژاد مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در تالار شهدا این دانشگاه برگزار شد.  

به گزارش خوزنیوز؛ اسماعیل ایدنی، ضمن عرض تبریک و خدا قوت به بازنشستگان بیان داشت: شما بازنشستگان زحمات زیادی را در دانشگاه متحمل شده اید و جا دارد از زحمات شما تجلیل و تشکر بعمل آید.

بازنشستگان دنیایی از تجربه و مهارت در حوزه های مختلف دانشگاه هستند

وی تاکید کرد: اگر امروز دانشگاه جندی شاپور اهواز حایز رتبه و جایگاهی در بین دانشگاه‌های کشور است به تلاش و تدبیر  و همت بلند کارکنان زحمتکش و پرتلاشی چون شماست که سی سال از بهترین دوره عمرتان را در این راه سپری کردید.

رئیس دانشگاه ضمن بیان اینکه دوره بازنشستگی ورود به دوره جدیدی است، اظهار کرد: از معضلات و مشکلاتی که شما  احیانا"در دوره بازنشستگی با آن مواجه خواهی شد مشکلات اقتصادی است و به همین جهت دانشگاه در قبال دوره بعد از خدمت کارکنان خود دغدغه داشته و راهکارهایی را در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بخش زیادی از خدمات را برون سپاری نموده ایم، گفت: شما بازنشستگان دنیایی از تجربه در حوزه های مختلف دانشگاه هستید و حیف است که از این تجربیات استفاده نشود.

ایدنی افزود: پیشنهاد ما نیز به کانون بازنشستگی این بوده که بازنشستگان عضو کانون بدین سمت و سو بیایند و شرکت‌هایی را ثبت نمایند و ما نیز این برون سپاری هایی را که برای نیروی انسانی انجام می دهیم را به کانون بازنشستگان خود بسپاریم و بدین صورت عایداتی برای بازنشستگان و افرادی که شرکت ها را مدیریت می کنند داشته و اشتغال زایی نیز ایجاد می شود و شما می توانید با عضویت در کانون بازنشستگان از این ظرفیت ها استفاده نمایید.

در ادامه حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: بسیار خوشحال و مسرور هستم که در خدمت جمعی از پرسنل عزیز و خدوم دانشگاه علوم پزشکی می باشم؛ پرسنلی که بهترین ساعات زندگی و عمرشان را صرف جامعه و نظام مقدس اسلامی نمودند.

وی ادامه داد: با نگاهی به بازنشستگان می توان گذران عمر را در چهره آنها یافت و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده " بازنشسته جدای از شاغل نیست و در واقع بازنشسته آینه ای از شاغل است" و کلام ائمه که " مومن آینه مومن است"، از خدای متعال طلب توان مضاعف به همه مسئولین دانشگاه و نظام دولت دارم تا بتوان به جامعه خدمت کنیم و آن طور که شایسته و بایسته پرسنل است از آنها قدردانی بعمل آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پایان گفت: گذران عمر باعث تجربه می شود و تجربه از عمل بالاتر است چرا که عمر انسان بر آن گذشته و عمر رفته به سادگی قابل جبران نیست.

گفتنی است در پایان مراسم از بازنشستگان سال‌های 92 و 93  دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.
:
:
:
آخرین اخبار