تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۱۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کمیته امداد ایذه خبر داد:
تهیه جهیزیه یک نوعروس توسط نیکوکار ایذه‌ای
مدیر کمیته امداد ایذه از تهیه جهیزیه یک نوعروس توسط نیکوکار ایذه‌ای، ساخت مرکز فرهنگی و توزیع چندین بسته حمایتی و لوازم تحریر در مناطق روستایی نیازمند خبر داد
مدیر کمیته امداد ایذه از تهیه جهیزیه یک نوعروس توسط نیکوکار ایذه‌ای، ساخت مرکز فرهنگی و توزیع چندین بسته حمایتی و لوازم تحریر در مناطق روستایی نیازمند خبر داد.

محمدرضا پرویزپور امروز با اشاره به بازدید از مناطق محروم شهرستان اظهار کرد: به‌منظور آشنایی بهتر از وضعیت مناطق صعب‌العبور روستایی و افزایش خدمات به اقشار و مددجویان ساکن در این مناطق، یک دوره بازدید به‌همراه ریاست کمیته امداد دهدز از منطقه لنده واقع در این شهر صورت گرفت.

وی با اشاره به مستعد بودن منطقه برای ایجاد اشتغال افزود: با توجه به فراهم بودن شرایط در این منطقه برای ایجاد شغل و خودکفایی، از کارشناسان مسئول این‌طرح درخواست شد تا اهالی این مناطق را برای حرکت به‌سوی خودکفایی تشویق و راهنمایی کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایذه اضافه کرد: با توجه به کمبودها و نیازهای مردم این منطقه، به هر خانوار تحت پوشش یک سبد غذایی از مواد گوناگون داده شد.

پرویزپور ادامه داد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نیز با کمک گرفتن از افراد نیکوکار 40 دست لباس و 550 بسته لوازم تحریر مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش تهیه و به آنها اهدا شد.

این مسئول با اشاره به افتتاح مجتمع فرهنگی کمیته امداد ایذه تصریح کرد: با افتتاح این طرح  100 دانش آموز که هر ساله به‌دلیل نداشتن مراکز آموزشی و نبود رشته‌های تحصیلی در مناطق روستایی از تحصیل باز می‌ماندند، در رشته‌های مورد نظر خود ادامه علم آموزی خواهند داد.

پرویزپور در پایان با اشاره به تهیه جهیزیه یک نو عروس توسط نیکوکار ایذه‌ای گفت: یک فرد نیکوکار ایذه‌ای با تهیه جهیزیه یک نو عروس نیازمند اقدام کرد که این حرکت خداپسندانه و همکاری سایر نیکوکاران ایذه‌ای که همواره در تعامل با کمیته امداد بوده‌اند جای تشکر و قدردانی را دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار