تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۴۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله حیدری:
اگر تهدید رهبری نبود، همکاری از طرف عربستان سعودی انجام نمی شد
اگر فرمایشات به موقع، دقیق و حکیمانۀ رهبری نبود، همکاری از طرف عربستان سعودی انجام نمی شد
خوزنیوز: در مراسم ختمی به مناسبت گرامیداشت کشته شدگان حادثۀ منا در مسجد جامع ایذه که با حضور آیت الله حیدری نمایندۀ مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد؛ حاضرین به مقام بنیانگذار انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین حجاج کشته شدۀ حادثۀ منا ادای احترام کردند.

به گزارش خوزنیوز؛ آیت الله حیدری با تأکید بر اهمیت حج و واجب بودن آن در ادامه تصریح کرد: حضور در کاروان های حج یکی از بزرگترین و ارزنده ترین کلاسهای آموزنده و اجتماعی، انسان است، که در ساختن فرد و جامعه اسلامی، نقشی مؤثر و انکار ناپذیر داشته و دارد.

اگر تهدید رهبری نبود، همکاری از طرف عربستان سعودی انجام نمی شد

نمایندۀ مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم فاجعۀ منا را نشان از بی کفایتی رژیم حاکم بر عربستان بر شمرد و اظهار داشت: فاجعۀ منا بیانگر سهل انگاری، و بی توجهی رژیم آل سعود نسبت به میهمانان خانۀ خداست.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری مطالب تهدید آمیز بسیار عالی علیه آل سعود بیان کردند، افزود: به دنبال فاجعه های مختلف در منا، رژیم آل سعود یک سوء تدبیری را نیز در تحویل دادن اجساد دنبال کرد که اگر فرمایشات به موقع، دقیق و حکیمانۀ رهبری نبود، همکاری از طرف عربستان سعودی انجام نمی شد.
:
:
:
آخرین اخبار