تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۳۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روز جهانی کودک در شوشتر چه خبر است؟
به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی کودک هنرمندان عضو انجمن موسیقی شوشتر در رده سنی کودکان و نوجوانان پس از ماه‌ها تمرین اجرای برنامه خواهند داشت
به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی کودک هنرمندان عضو انجمن موسیقی شوشتر در رده سنی کودکان و نوجوانان پس از ماه‌ها تمرین اجرای برنامه خواهند داشت.

علی بهرامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، گفت: در راستای پویایی هر چه بهتر و بیشتر هنر در شوشتر از مدت‌ها پیش سعی ما بر آن بوده تا نسل تازه نفس و نوجوانی را پس از کشف استعداد وارد حوزه‌ی هنر کنیم که این امر با همت روسای انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری امکان پذیر شد.

وی افزود: یکی از این انجمن‌ها انجمن موسیقی شوشتر بود که خوشبختانه با طراحی مناسب توانست تعداد زیادی علاقه‌مند به حوزه موسیقی را به فعالیت وادارد.

بهرامی ادامه داد: خوشبختانه پس از ماه‌ها تمرین قرار است به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی کودک، اجرای موسیقی توسط نوجوانان در روز جمعه هفدهم مهر ماه ساعت شش و 30 دقیقه در تالار فرهنگ برگزار شود.

علی بهرامی ضمن قدردانی از مدیران انجمن‌ها و مراکز و موسسات فرهنگی هنری گفت: در مدت اخیر در حوزه شعر، قرآن، تجسمی، تئاتر، موسیقی، داستان، نقالی، خوشنویسی، فیلم و... از خردسالان و نوجوانان پس از گذراندن تمرینات آماده‌سازی توسط انجمن‌ها و موسسات استفاده شده که با استقبال خوبی از سوی مردم شهرستان شوشتر روبه‌رو شد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار