تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور اکبر ترکان؛
پارک بیان خرمشهر افتتاح شد
با حضور اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد پارک بیان خرمشهر افتتاح شد
با حضور اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد پارک بیان خرمشهر افتتاح شد.

در آئین افتتاح پارک بیان خرمشهر که شامگاه دوشنبه در محل میدان فرمانداری خرمشهر واقع شده است، مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد اروند، سطح کلی پارک مذکور را سه هکتار عنوان و اظهار کرد: در این پارک 10 هزار متر مربع پیاده رو سازی و چهار هزار و 230 متر طول سیستم آبیاری و آبرسانی انجام شده است.

امیرسامان اوالی افزود: در پارک مذکور 33 پایه چراغ، سه ست ورزشی و 81 عدد نیمکت و سطل زباله نصب شده است؛ ضمن آنکه برای زمین بازی این پارک 310 مترمربع کف‌پوش گرانولی بکار برده شده است.

وی اظهار کرد: برای ساخت و تجهیز این پارک مبلغ دو میلیارد تومان هزینه شده است.

عصر روز یکشنبه، ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و اقتصادی در راس هیئتی به مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان و افتتاح چندین پروژه عمرانی و سرمایه گذاری وارد آبادان شد.

قرار است امروز با حضور ترکان بهره‌برداری از پروژه‌هایی همچون بهسازی روستاهای خرخره و شهرک اول در آبادان و خرمشهر، ترمیم معابر شهری خرمشهر، فضای سبز سایت 55 هکتاری شلمچه، برداشتن دژ مرزی مینوشهر، آسفالت منطقه جرف و راه اندازی سیستم جامع مدیریت پروژه EPM به انجام برسد.

بازدید از شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر، کلنگ‌زنی گیت‌های ورودی منطقه آزاد اروند، آغاز بکار فعالیت بندر خشک توسط شرکت گلف اجنسی در شلمچه، افتتاح پروژه تولید قطعات گچی توسط سرمایه گذار عراقی، بازدید از پروژه‌های مینی ریفاینری و کارخانه‌های فولاد جهان آرا و کاوه از دیگر برنامه‌های سفر ترکان به شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار