تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد:
پایداری شرایط جوی تا پایان هفته در خوزستان
مدیر کل هواشناسی خوزستان از پایداری شرایط جوی در خوزستان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: هوا کمی گرم می‌شود.

مسعود دهملایی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: تقویت مجدد و موقتی خط ناپایدار با همراهی سیستم پرفشار تضعیف شده در منطقه ابرناکی هایی را در استان سبب شده که بعضا رگبارهایی را به شکل پراکنده و خفیف به همراه داشته است که انتظار می‌رود طی امروز این خط ناپایدار از منطقه عبور کند و مجددا طی اواخر هفته رو به تقویت برود.
وی با اشاره به شرایط موجود در استان خاطر نشان کرد: آسمان استان کمی تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر بعضا همراه با رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق بویژه در ارتفاعات گاهی توام با وزش باد پیش بینی می‌شود.
دهملایی با اشاره به وضعیت موجود در هوای خوزستان خاطرنشان کرد: وضعیت هوا، قسمتی تا تمام ابری با احتمال رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به نقشه‌های شرایط فشاری خوزستان تاکید کرد: جهت باد، شمال غربی تا شمالی سرعت باد، 20تا40کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 50کیلومتر در ساعت خواهد بود.
دهملایی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته هندیجان با 29و دهدز با 10 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.
مدیر کل هواشناسی خوزستان درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در ساعات آینده تاکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 25 و حداقل به 14 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
برچسب ها: هواشناسی ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار